Sunday, November 15, 2009

aku pon xphm!

kadang-kadang aku tak paham dengan diri aku. bukan kadang-kadang. selalu pon aku tak paham dengan diri aku. ape yang aku nak dalam idop? ape yang suka? ape yang aku tak suka? ape yang best? ape yang tak best? aku tak tau jawapan untuk semua soalan tu. seryes!

yang terkini, aku buat 1 keputusan mengejut petang tadi. aku tak tau keputusan tu betol ke tak. aku ni kejam ke? aku jahat ke? aku hancurkan hati orang ke? aku lukakan hati orang ke? aku musnahkan idop orang ke?

kalo orang tu merayu, memujuk, aku akan terima balik ke? ape pendirian aku sebenarnya? ape yang aku nak? betol ke aku nak dia? ke aku memang dah tak nak dia? pening aku. aku ni lembut hati ke keras hati? aku betol-betol nekad ke?

kenapa diam? ape akan jadi nanti? aku pon tak tau. tunggu je laaa...

2 comments:

FatiYahh said...

aku tunggu.. huhu

mariamsss.blogspot.com said...

sapa nih??
sejak biler kasya jiwang2 camnih..
konpius aku...