Friday, May 29, 2009

this is my proof!

aku ada x bgtau aku dh tuka line? dgn bangga, penuh keriakan aku nk bagitau aku dh tuka line. dlu pakai prepaid kan, skang dh pakai line. lalalala.. so, bil pon expected to be skycrapper la... sengal je! bulan2 byk kena bg kt ananda krishna. (bulan2? bru 2 bulan. hehehhehe)

aku combine 3 no. dlm 1 akaun. no. aku, no. anis dgn broadband. dpt la broadband murah sket. less rm20. 1st day, anis x combine bil dgn aku. so, dpt la penyata suh byr. aku rasa ktorg combine bil dlm masa 4 jam after activate line. maxis dah start charge rm0.65. ceh. tu pon nk bekira. bg free dh la kan? aku dh amik service ko pon!

memula aku ignore je. wat keras xnk byr. ye la. 65 sen. ape la sgt. x material pon! tp sbb dh 2 bulan dia anta penyata, aku pon byr je la.. kang xpsl2 dpt surat merah lak gara2 xbyr rm0.65 yg x material tuh!



smlm nk wat payment online je la.. sekali dia kata - minimum amount is RM1. adoi! xkan la nk byr sehengget kt maxis?? rugi duit aku!

so, pg ni aku pon menapak ke pejabat pos. luckily sblh opis aku je. hehehehehe..

maxis, here my proof, k!!! i am not favoring of receiving such staement of account after this, k!!!

No comments: