Thursday, July 16, 2009

opis hour start kol bape?

best x soalan aku? pg ni, utk kesekian kalinya aku lambat lagi... hooraaayyyyyyyyyyy... aku dh bgn awal.. pastu cmne ek leh lambat?? aku pon xtau. aku ni salah manage time ke, salah manage task??

aku terpacak kt bawah kol 8.. minum klorofil, emi masok bilik air.. aku perangat makanan mlm td sbb plan nk makan nasik. (nenek aku masak sambal udang yg sgt lazat semalam. so, xharus lepaskan nasik..)

emi kuar bilik air, aku bukak paip sbb dia ni jenis mandi xreti bukak paip. so, air dlm kolam xpenuh. xbest mandi. aku naik bilik, tgk henpon. perot memulas. p wat bisnes dlu. pastu mandi.. kuar bilik air dh kol 820. ok. sempat lg nih..

siap2 nk p opis. arini pakai uniform. plan nk matchkan dgn tudung ariani pasar malam yg makcik aku bg tuh.. dh siap pakai dah. tetiba rasa cm xmatch. penat begaya dpn cermin. last2 amik tudung penuh batu berlian palsu yg baru dibeli itu. huhuhu...conservative!

turun bawah nk makan nasik dh kol 840. makan sambil dgr kristal nyanyi2 kt mhi tv3. lagu industan dirockkan. best gak.. kristal rockkk!!!! abis makan kol 855. basuh pinggan bagai.. masok kete kol 9. bukan ke aku masok opis kol 9? hahahhahaha.. bengong!

so, pg ni aku lambat lg.. yg worst come to worst tu, firuz dh sampai opis. haji pon dh sampai tp dok baca paper dlm kete. cmne aku tau? sbb aku melintasi haji & park kete sblh firuz. amcm? terasa nk lari je. hahhahhaa... tp... macho la.. diorg pon bese lambat. so, ape sgt la kalo aku lmbt sekali sekala. ye x??


No comments: