Wednesday, July 15, 2009

terlalu byk benda...

lama dah blog ni bersarang, kan? aku sebenarnya not sure. sama ada aku bz or malas. kalo aku bz, mestila keje2 aku yg berlambak2 gila tu siap, kan? ni 1 hapak pon xsiap. sengal gila idop!!

updates...

  • kan aku amik pakej mustika kt astro tu kan... (aku ade bgtau ke? kalo xde, anggap je la ni pemberitahuan + updates, k)... aku rasa agk xberbaloi la.. seryes aku terpesona gila dgn iklan dia yg cm byk je program gelak ketawa. tp, pas amik ni, ktorg sekeluarga sgt jarang menonton. yg mmg ditonton pon SPONTAN. isnin kol 10 mlm.. lain2, hampeh.. aku dh mula rasa menyesal. cis!
  • tp td aku tgk 1 cite best. cite korea. sky of love.. sedey.. dari kol 6-8.30 mlm. aku solat maghrib kol 820. sanggop tuh!!! semata2 cite korea. setan.. setan...
  • ahd lps p tgk baby yan. congrates yan.. gambar dia x amik pon. hehehhehe.. pas melawat, ktorg melawat panggong wayang lak. hahhaa.. tgk ice age 3. seryes best. sila la menonton ye... just yg xbestnya, pendek sgt citenye.. hhmmmm...
  • pastu makan kt keny rogers. lupa lak nk ckp. melepak ni kt mines. keny rogers dia cm hampeh laa... aku amik yg quarter meal tu dgn coleslow (wajib), mashed potato (sunat) & cheezy macaroni (mengada). cheezy macaroni dia xsdp pon... cm telebih air je. xmenyelerakan..terasa rugi duit i.. walaupon xsdp, licin gak pinggan aku. apakah?? hahahahaah...
  • to all nasik kandaq lovers, esp yg sanggop travel ke utara semata2 nk makan nasik kandaq, kassim mustafa dh bukak branch dia kt kl. xtau? xpe.. aku bgtau. kt area doraisamy. baru je bukak.. ni cawangan ke-10 (kot). so, leh la p makan kt sana.. sesapa yg xpenah dgr psl kassim mustafa ni, dia dh pemes kt penang nun.. specialty dia nasik dalca dgn ayam negro. leh p try, k.. cmne rasa nasik dalca? sila la try. huhuhu...

(gmbr aku upload nt. maxis wat hal. xnk upload gmbr aku. cis. sama gak dgn facebook!)

No comments: