Sunday, June 28, 2009

ahad yang indah...

arini mmg best..

maksu dtg ni.. ramai la umah aku. so. plan nk beli dominos pizza.. reason to buy?? dpt voucher maxis, 50% off for 2nd large pizza. tp harga sebijik large pizza adalah rm32.80. errkkkk.. tecekik tulang. hahahhhahaha..

selepas membuat pertimbangan sewajarnya, decide nk beli pizza hut je laa.. ada promotion gak. so, aku dgn anis pon p la taman putra.. order piza, ktorg tukang beli jerrr.. tukang bayar, mestila nenek aku. hahahahaaha...

beli 2 large pizza @ rm28. mmg berbaloi baloi.. cam amy search punya tag line utk celcom lak. hahahahahha...

pastu p la isi minyak kt esso. ramai org tanya aku, nape guna esso. ape alasan ek?? aku rasa esso punya minyak best. aku dh guna lama. dari zaman kete antik aku, sampai skang. xtau la korang, kan. tp kalo aku isi petronas, aku rasa xbest je bwk kete. shell ok gak. skang aku isi shell gak. tp kdg2 je laa.. tu pon ada tujuan. nk join contest. hehehehehe...

as a loyal customer of esso, of coz aku ada loyalty cardnya.. dah 2 taun aku jd membe. kelebihannya, kalo ada 1000 point, leh redeem for minyak or brg2 lain dlm kedai smile. handsome reward, ya!

atas sebab dh ujung bulan, gaji pon xkuar lg, aku decide nk guna point aku laa... cam surprise as aku ada 3000++ point, leh la redeem rm45 minyak. best2.. alhamdulillahh... tp bila terjadi conversation spt di bawah, cm hampeh lak aku rasa.

aku: aku dpt redeem minyak rm45. ok la kan?
anis: ok la tu. bape lama ko simpan point?
aku: 2 taun. spoilt mood aku!

hahahhhaaa... 2 taun beb! baru dpt rm45. hampeh!

2 comments:

aliaaroslan said...

aliaa biasa guna petronas aje.. ok lar.. kreta pon lancar..

rasanya, kalo dah biasa guna satu2 jenis minyak, kne stay the same aje.. kalo tukar2, tu yang tukar2 jugak performance kreta..

eh, yeke?

FatiYahh said...

aku pun suka esso n mobil sebab kad smile dia.

ok la tu dpt gak tukar jadi minyak. yang lain2 bagi blender lagi tak baloi.