Tuesday, October 13, 2009

kolam mandi

umah aku ada kolam mandi.. apsal aku rasa cm penah cite psl kolam mandi ni ek? xpe la. belasah je la.

balik keje smlm jenguk, ya allah.. hijaunya! xnmpk ape. cm ade lumut je aku ras. tp sbnrnya, kotor dari tangki.

kolam mandi umah aku. best mandi.. sejuk gilers!


dlu kecik2, kalo kolam kaler cmtu, takot gile nk mandi. sbb aku rasa cm ade jaws ke buaya ke dlm tu. agak2 kan, logik x nenek dgn atok aku nk bela binatang2 terlarang tu dlm umah? lebih2 lg dlm kolam mandi! tu la nama budak2. xleh pk dgn waras. hahahahahaha...tu sume pengaruh cite kt tv la tuh!

dlu ada cite ape tah tajuk dia. tp kalo katil ada kaki, bawah tu leh masok dunia lain. pas tgk cite tu, aku pon try kt bilik aku. heran kenapa xleh masok dunia lain. aku bongok ke hapa? hahahaahahha...

smlm anis dh bersihkan kolam tu. dia igt leh jd jelita. malangnya, tetap begitu. penat je ko. hahaahhahaha..but i appreciate it. nk harap emi, haram!

No comments: