Wednesday, October 14, 2009

roti canai sardin


aku dah lama xmakan roti canai. ages aku rasa. sebabnya xlalu nk makan. mengenangkan 1 kesah... meh aku cite bagi korg pon xnk makan roti canai. hahahahaha...

ada 1 hari, sorg mamat ni makan roti canai kt kedai mamak. mmg kedai tu pemes sbb roti canai dia sedap gila. baru nk start makan, dia dh tercium taik. tp xpela. makan gak sesuap. pastu bau makan dekat. dia pon mengamati nk cari dari mana dtgnya bau tu. upanya dari roti canai tu. bila dia tgk yg wat roti canai tu, sorg mamak yg memakai cincin besar gila kt tangan kiri dia. so, sila la agak dari mana dtgnya taik tu ye!

that's y aku xmakan. geli.

tp arini aku makan sbb yg wat roti canai tu org melayu, pompuan, islam. aku agk yakin. & reason aku makan roti canai is sbb yg yg jual nasik lemak & bihun sup is org indonesia. terbantut selera aku! dont feel offended, but i just can't!

simple je presentation dia. aku sumbat gak dlm mulut. telan!


2 comments:

hida said...

gelinya la pulak baca cerita nih... adoi... sib baik i tak minat roti canai...

pemerepek said...

mmg geli ok!