Tuesday, October 13, 2009

shopping mmg mampu melegakan perasaan kan?

isnin lepas aku pissed off dgn adik sepupu aku, EMI. saje je wat hal, melawan ckp aku. rasa nk sekeh je!

sib baik ada pasar malam, leh aku lepaskan perasaan. hahahaahah...

pas maghrib tu aku dh p sbnrnya. dgn mak. dh beli 1 pasang kasot crocs yg org jual rm80 tuh. tp aku dpt dgn harga rm25 je. hehehhee.. dia jual rm30. tp aku kan muka xmalu, nego sampai dpt rm25. lalalalalala..

yg ni memula aku beli. cute je kan? kaler pink. hahahahaha...


mcm makcik2 kan? tp pedulik hapa aku. asalkan senang aku nk pakai.


pastu kuar amik anis, singgah pasar malam lg, hasut anis beli. hahahahahaha... aku pon beli skali lg sepasang. senget tol!






btol la pendapat yg mengatakan, jgn membuat keputusan pembelian ketika hati tidak tenang kerana akan mendorong pembelian yg xsepatutnya. huhuhu.. langsai duit aku rm50. tp bgs gak. kalo biasa dgn rm50 tuh, baru sebelah kasut aku dpt. hhmmmm...






No comments: