Friday, June 11, 2010

rindu ko, blog!

berhabuk dah blog nih.. huhu..

janji cm bagus je nk tepek gambar kawen angah. tp kemalasan melanda yg xdapat dielakkan. huhu.. kelas xstart lg pon dok mls2. haish! nt kelas dh start, lg melampau tahap kemalasan nih! nk tgk gmbr, leh tgk dlm fb aku ek.. aku mls lak nk upload. huahuahua..

masa kenduri, mcm2 jadi.. byk suka, byk gak duka. hidup xpernah sunyi dr suka & duka, kan.. masa dilanda duka, of coz aku sket ati. sket sgt2.. pastu bila aku dh tenang, aku calm down, take it as it is.. baru la leh go on dgn idop seterusnya.. ni panduan, pengajaran dlm idop aku. hope aku xulang kesalahan yg org lain buat..

ape lg ek dgn idop aku..

smlm, aku migrain. all of sudden, mata aku kabur. oh no.. petanda awl. then, followed dgn sendawa cam dinosour. sgt kuat, ok! intention aku nk posa smlm. tp harus dibuka sbb aku xleh tahan dgn sendawa je. harus disusuli dgn muntah. aku pon jolok2 bg muntah. my favorite. huh! pas muntah yg byk kali, aku pon rehatkan diri. tp cannot sleep sbb sket kepala! bgn, mundar mandir..

then umran(my colleague) suh makan coklat. dia kata, penawar migrain. really??? aku xpenah try. sib baik dlm beg mmg ade coklat yg maksu bg. dia dpt dr umah kenduri. ada hikmah aku terlupa nk makan. huhu..

pas makan, xbaik gak. aku mmg sengal. aku nak, pas telan, terus sembuh. hahaha.. xdapek laa... pastu tdo lg.. bagn lik, ok dah.. alhamdulillah.. 1 kejayaan utk aku sbb xperlu makan ponstan. hooray!!

posa aku, kantoi. hahahaha.. tp xpe. aku posa sunat. bukan ganti. leh je bukak tanpa kesalan. huhu.. tp tetap rasa rugi..lenkali leh posa lg kan..

No comments: