Monday, June 14, 2010

Shrek 3d

bebaru ni aku p tgk shrek 3d. tu pon sbb ct gedik2 ajak gak. rasa kesian lak kat dia. so, aku dgn hanis pon p gak kt mbo galaxy ampang tuh! seperti yg dijangka, mmg xramai org dh tgk shrek 3d nih. dh basi ok! tp xpela. tgk je la.. bwk budak2 xmatang mmg cmtu. hahahaha..

aku dh tgk dh shrek ni. tp versi biasa je la.. dh tau jln cite dia. so, aku mmg xmarah dgn diri sendiri bila rasa nk tdo. ces! bosan ok! aku rasa, xde besa pon tgk yg biasa dgn versi 3d. same je. impact 3d tu aku rasa 2x je. 1st masa raja nek kete kuda nk p jumpa witch tu dgn masa shrek berperang. lain xdak. so, xsalah la aku nk tdo, kan????

encem x? hahahhaha.. mst mamat ni terhengen nk jd shrek, kan? dia terpesona dgn kecomelan shrek

4 comments:

aliaaroslan said...

tak pernah tengok movie 3d. macam best aje

pemerepek said...

xde la best mana pon.. penah gak baca review, actually, 3d ni utk jangka masa panjang akan rosakkan mata..

same je cm tgk yg biasa.. xdak beza pon la..

aliaaroslan said...

rosakkan mata? kensel la. dah la memang rabun.

pemerepek said...

kalo rabun + pakai spek, susah la sbb kena kai spek tu. huhu.. kena kai contact lens baru selesa sket kai spek tu.