Tuesday, June 15, 2010

World cup 2010


aku ni lambat, kan? hahahaha..

aku xberapa minat sgt bola ni. penat nk tgk. tp aku suka time gol je. leh jerit gila2. aku sgt over bila menonton bola. terpekik2. mcm la mamat atas padang tu dgr arahan aku. huh! buang masa saya.

hanis, xminat bola. aku pon xberapa sgt. nenek aku minat gak. tp utk 10 minit je la. pastu dia tdo. hohoho.. skang ni kt umah ade iwan. budak kenit yg penah nenek aku jaga. kan skang cuti sekolah, dia dtg melepakkan diri kt umah aku.. siap beli buku world cup 2010. aku pon sebok2 la menengok. hehehe.. aktiviti iwan ni skang, siang wat homework, mlm main internet or tgk bola. tp syarat aku kt dia, mst abiskan homework. no internet or bola if x blaja d siang hari. garang kan aku?? hohoho..

kebetulan my teddy bear pon minat bola. aku la yg dok belek jadual utk dia. dia sggup berjaga sbb nk tgk bola. aku heran betol. pada aku, tdo lg best dr tgk bola. hahahaha.. yg bestnya, selalu tdo mati, tp utk bola ni, senang je dia membangunkan diri. apakah??? mls sungguh aku nk ikot dia lepak mamak tgk bola. wat masa ni, aku leh lepaskan diri lg. tp xtau la pasni cmne kan.. mcm2 alasan aku bagi..berjaya!!!

btw, ape pasukan kegemaran korg? aku xdak pasukan yg aku sokong. mana2 pasukan yg berjaya jd juara nt, yg tu la aku sokg. boleh??? hahahahaha..


1 comment:

aliaaroslan said...

england tetap dihatiku