Wednesday, July 7, 2010

Final sem

My final sem starts last week, 3rd July to be exact.. aku tgl 2 paper je. 1 core 1 elective. kali ni aku dh serik. xnk amik subjek finance dh. maklomla.. lect kan xsuka aku sbb bukan keje kt bank. dianaktirikan aku. ishk. asap je bila cite bab nih. huh!

so, utk memastikan sejarah lama tidak berulang kembali, aku pon amik la subjek elective ni - human resource management dgn core - law & ethic. hopefully 2 subjek ni xwat aku senget. slalu pon xde la subjek lain wat senget.. aku je yg menyewelkan diri sorg2. hahahaha.. kelas aku ari sabtu, 9-3 is HRM, 3-9 mlm is law. 1 whole day. huhu.. 1st klas utk aku akan start sabtu nih, 10 july. xsabar2 mak, nyah. hahahaha...kali ni, kelas ethic sama dgn kak su. HRM xsama sbb dia nk amik kelas en.amin lg. xnk risiko dgn amik kelas org lain. bijak ko nih kak!

kalo xde ape aral, aku akan konvo by this nov. doa2 la aku cemerlang utk sem nih..

ya allah... berikan aku kekuatan utk jd rajin.. nk skor 4.00 nih.. huhu..


No comments: