Thursday, July 8, 2010

opis baruku di kota damansara

start 1 july 2010, fc secara rasmi telah memberambuskan diri dari opis lama kt jln TAR ke kota damansara. kenapa KD? sbb bos2 i kate, paling dekat dgn sume org. geografi fail ek???? yg dekat 3 org je. aku?? jauh gile ok!!!

tetiap ari aku kena travel 70km pegi balik. lalu 2 bijik highway. 1 duke, 1 lg duta. jauh!!!! celah tol je dh kena byr rm3.80 sekali tempuh. sehari kena tempuh 2x. so, rm7.60. oohh.. duitku terbang melayang umpama daun.. sib baik aku ade traveling allowance. kalo x, xdenye aku nk ikot pindah. baik aku cari keje lain. ish. tu pon mslh gak. xtau nk cari keje ape. leh x cmtu. hahahaha...

opis baru ni ok.. besar..parking senang.. tu je. lain biasa2 je laa..

aku kuar umah kol 830.. kdg2 ikot suka aku la nk kuar kol bape. kol bape tiba di opis, masa tu la aku start wat keje. balik lak mst ontime.. xleh lmbt. nt jem. hahahaha.. alasan..dari umah ke opis 45 minit.. okla tu kan.. abis masa kt jln je..

selama ni mmg dh biasa dgn akleh. ni beralih arah ke duke lak. akleh tu lalu weekend je time ade kelas. huhu.. aku xsangka betol kete2 yg lalu duke sume laju2 gila. scary ok! duke dh la byk corner. aku slalu terbayang aku terover corner. huhu.. pas eksiden aritu, aku jd extra cautious.. asik la terbayang2 kejadian ngeri itu.. so, kesimpulannya, berhati2 di jalanraya!

No comments: