Monday, July 12, 2010

A hectic saturday

sabtu lepas, aku dh start kelas. hhmm.. awl pg aku dh siap nk ke kelas. bukan sbb nk jd pelajar cemerlang sgt dgn tiba awl di kelas tp aku nk parking yg best tanpa perlu membayar. huahuahua.. dtg awl, dpt la parking best. dtg lambat, kim slm je la!

9-3 ptg adalah utk kelas HRM. masok kelas, sume muka yg xfamiliar. mereka adalah student Msc HR dan Msc Management. Pttla. yg kenal pon ade sorg indian lady, Eswary. She is like me, MBA Finance tp xnk amik subject finance yg menindas kami. hahahaa..remedy? HRM. sib baik ade remedy. kalo x, menangis la kami.. so, borak ber2 sbb xknl org lain.. borak punya borak sampai kol 10. eh, mana lect ni??

then 1 girl turun ke office. surprisingly, kelas start @ 12 & lect dh bgtau office tp office yg xbgtau ktorg. what is the??? abiskan masa dgn borak2 lg. tp kali ni tuka port lak. turun mamak dgn membe2 kelas CF. hahaha,..,.. p menyebok.. sharp at 12, lect pon sampai. Dr Jasmani. good lecturer.. very motherly.. hope she will give me good result. insyaallah.. kelas abis @ 2.40. xsmpt nk makan. terus ke kelas law, turun solat & p beli roti je kt 7e..

kelas law pon best. sgt2 ramai org. about 50 students there. gosh!! cm sardin kelas tuh! ramai muka yg familiar. huhu.. lect ok. aku reunion balik dgn kak su.. gamat la nt. both kelas dh dpt asgmt. so, aku nk start collecting info awl supaya senang nt. xnk kelam kabot dah.. azam semester 5, yg masih sama spt dari sem 1 tp xpernah tertunai. mungkinkah akan dpt direalisasikan di semester ini? sungguh misteri. hahahaha...

abis kelas, ke pekeliling lak meng"collect" encek iwan yg baru tiba dr kuantan. terus ke klcc sbb nk potong line dia yg telah ilang sim card + amik no. baru. hhmm... sampai kt maxis, cm menarik sbb xramai org. tp allah.. servis cm ape je. walau org xramai, tetap kena tgu selama 20 minit. apakah??? aku terasa cm nk tdo je kt sofa empuk yg disediakan.. bgs gak diorg ni kan? boh sofa empuk, konon leh alihkan kesakithatian sbb tgu lama dgn Customer Benefit Package (CBP) yg konon2 menarik? leh blah. aku xmkn rasuah CBP, k! sib baik akak yg handle us leh tahan cekapnya. kalo dpt yg sengal, mmg free je kena sembur. hhmm...



setel maxis, terus ke surau sbb lom solat maghrib lg.. punya la ramai org. ishk! sib baik aku ade telekung. dpt la jimat masa sket. then teman lak iwan makan kt ayam penyet.. tetap xdpt menandingi wong solo. sambal dia, pedas bangat dong! potong selera i betol! then lepak2 cm xde keje + xtau nk wat ape dh kt klcc sambil tgk air pancut. loser. hahahaha... last2 aku smpai umah kol 12. kol 1 br tdo. kol 3.30 nk bgn lak.. payah la aku ni...... kenapa bgn 3.30? satg aku cite, k. hehehe...


No comments: