Friday, May 2, 2008

1 Mei 2008

Harini best. sbb cuti hari pekerja. cm biase la. aku xbgn awl lmbt pon. awl je...huhuhu... dh bgn, tgk cd korea. lame dah xwat cmtu. kol 11 p amik ika nk p umah yah. tgk baby, bkn yah. hahahahahahahahha.. cm biase la. dh nama ika, kompom lambat. menyampah tol. tp leh la nk dimaafkan sbb die preg. got bonus there! sampai umah yah kol 12 lebih. bwk minah yg nyanyuk mmg bermasalah. aku ni xselalu ke umah yah. so, kalo xigt, dimaafkan lg. ika yg slalu p pon leh sesat. panas tol!
sampai2, trus p tgk baby. comel tol! yah dok baring ats katil je la. nk watpe lg. nsb baik dok dgn parents. ade gak la org wat keje. kalo x, parah! merasa gak la aku, ika dgn yam pegang baby. heheheheehhe.... ely dgn yah baby girl. ika lak expected baby boy. bestnye... shaz lak ape ek????? yg best, baby yah xde nama lg. yah nk letak nama rania. mak die lak dok panggil cempaka. hahahahahahahhaha... exotic sungguh nama tu. walaupun exotic, aku ttp xkan letak nama anak aku cm2! tgk la nnt nama ape yg didftarkn utk ank yah. maybe cempaka rania @ rania @ rania cempak @ etc. xtau la... hahahahhaha...
nama pon susah kan... patot pon cmtu. nama ni doa, so kena la letak yg elok2. so, org panggil pon bagus je. jgn la letak pelik2. kalo xde makna, ok lg. kalo makna terok, x ke sakit hati ank tu kalo tau? dh besar mst akan tau. lg2 kalo anta ke sekolah agama. mst ustzh akan ckp ape makna. kalo terok, sian kt ank. sbb tu ade je yg p angkat sumpah tukar nama. 2 kali keje la plak...
so, sblm wat ape2, pk baik2. jgn menyesal kemudian hari lak...
aku nk bebel psl ika lak. die pregnant da 6 bln. jln cari hadiah ank yah pon mengah, ade hati nk jln p mid valley. dibuatnye pengsan tgh jln, sape nk angkat?laki lak jauh. hampeh tol!stlh aku bebel, die tepaksa mengkenselkan hasrat ke mid valley. hahahhahahahaha...pdn muka!bkn ape pon, just reunion je. xde urgent mana pon. nnt2 leh jmp.pas besalin. time tu secure sket! lantak ko la nk jln ke mana pon. xde sape marah. skang ni had2 kan la perjalanan. mmg bgs if a pregnant women byk bejln. tp agk2 la. syaratnye, jln je dgn laki ko. bkn dgn membe or sorg2. kang menyusahkan org lain. nk susah, susahkan laki sdri. igt tau shaz!hahahahahhahaha...

baby yah... br 2 hari ni. sik tdo je. hehhehehehehehe...


mummy & baby

kami ber3




No comments: