Monday, June 22, 2009

my new cekgu

sabtu lepas, aku igt xnk masok kelas. sekali kelas MA aku kena pecah daaa.. aku kena masok kelas baru, lect lain ajar. hhmmm... aku sampai dari penang kol 330. 430 aku masok kelas. sah2 la 1 hapa pon aku xphm! subjek ape tah dia aja.. lect ni pompuan lak. part timers.. dia dok kt kusi dia, dia baca slide. adoi.. tp bila borak cm ok gak.. hhmm... we'll see after this.. not fair to judge by 1st class, right???

kelas ni best sebab ktorg just ada 12 org.. nk form group senang je.. 3 org = 1 group.. grup membe aku sume pompuan.. sorg melayu, sorg indian. indian ni lecturer kt 1 private college.. hope this sem my grup xjd beban kt aku..

kelas ari ahd lak, kelas portfolio. utk aku, budak mba (finance) ni, adalah subjek elektif. utk budak msc. finance, adalah core.. so, dlm kelas tu, aku sorg je budak mba.. hhmmm... lectnya adalah seorg penjawat awam. so far, general knowledge dia sgt hebat. sume soalan dia, kami xdpt jwb sbb xde knowledge. hahahaaha..terasa sgt sengal! cara mengajar, leh laa... dia menggalakkan tanya soalan. yg selalu kena soal adalah aku kerana aku je yg lain dari yg lain. hhmmmm..

pada aku, sume subjek aku best walaupon susah.. huahuahua.. positif ke selamba badak tu???? dh kata pelajar, so belajar je la...

No comments: