Monday, June 8, 2009

syukur walaupon xdapat 4.00

pagi ni, membe aku msg,

"kasya, ada x no.tepon uum? fwd kt aku."

aku pon fwd. pastu dpt lg msg dari org yg sama.

"aku dapat a la leadership"

cis! result dah kuar. upanya, xkuar dlm portal tapi kena call uum. time ni, jantong aku dh nk tersembol kuar! risau nk tau apa la yg aku dapat.. hasil dari belaja secara main2 aku nih! hhmmmm...

"kasya, ko dah cek ke belom?"
"lom la.. takot. hehehehe"
"ala...leadership ko gerenti A la. kalo takot, meh no. matrix. aku tlg cek kan"

xkuasa aku nk suh org lain cek. so, aku terpaksa la memberanikan diri mengecek result aku. alhamdulillah...

Leadership....A
Decision Analysis..........A
Corporate Finance..........B+

leadership mmg dh dijangka akan dpt A. aku ingat leh la dpt A jugak utk CF. skali dpt B+ daaa.. aku tau apa sbb aku dpt B+ ni. sbb2nya adalah seperti berikut:

60% ongoing assessment, 40% final.
  • ongoing assessment tu, 2x kuiz, 1 asgmt last minit lect bagi. apa kes????
  • final xm adalah open book! gila susah ok!!!! hampir sume xleh jawab. serik aku! no more open book xm after this!

decision analysis lak aku dpt A. mmg xdisangka2. ni killer subjek! ramai merana sbb susah. aku pon mlm b4 xm xtdo sbb nk siapkan xm. alhamdulillah...

so, my gpa is 3.78. xsantek! tepon xhenti2 berbunyi & aku membunyikkan henpon org lain. cm nk bgtau sume org je result dh kuar & leh cek dari ofis. ahaks!!

most membe2 aku dpt A utk leadership. alhamdulillah! grup membe aku (4 org), kami sume dpt A. alhamdulillah.. syukur sgt2. xsia2 kami berhempas pulas siapkan asgmt! to Dr. Hartini, we owe u a lot. u mmg ajar us to be the best! kalo la dia ni expectation low, xdenye ktorg nk usaha sehabis boleh! thanx a lot, Dr!!!

lunch td dh celebrate dgn kak Su. bukan p mana pon. just p makan kt LaCuisine je. kt Kg Baru, hampir2 ke Chow Kit. Food dia ada mcm2. pilih je. ada stimboat jugak. tp xtau la siang ni ada ke x sbb ktorg makan nasik td. huhuhu.. sistem kira dia pon canggeh! aku suka. dia pakai POS for restaurant. mmg maju!

kak Su bagi telekong dgn henbag berserta rantai. dia beli kt indon. nt aku amik gambar, tunjuk kt korang ek.. ehhehhe...

aku rasa ngantok. leh x nk tdo skang?????


4 comments:

mariamsss.blogspot.com said...

giler terror..
best ker kasya amik master nih??
aku rasa dengar citer ko macam best pulak nak futher study..

pemerepek said...

xde la terer mana pon. alhamdulillah gak la dpt cmtu. huhuhu...

aku rasa, utk CF tu, plg tinggi pon dpt B+. sbb soalan mmg cm sial! benci aku!

amik master ni best. sonok r...

jom la further study...

che mal said...

tahniah kasyah!

pemerepek said...

tq2...