Thursday, March 11, 2010

ia dtg kembali

apa yg dtg??? yaaaaaa..... perangai mls nk wat asgmt! cmne nk siap asgmt ni kalo xwat?????
blogger-emoticon.blogspot.com

ni tgh bergelut nk siapkan islamic bank mgmt presentation. ahad ni present. damn!blogger-emoticon.blogspot.com

penah x terpikir benda nih.. satu institusi yg tawarkan produk islam, tp pekerja bukan islam @ melayu tp kai skirt pendek. aku asik pk. tp xjumpa jawapan. apasal ha?

ckp sal melayu kai skirt pendek, aku ada cite nk share. selasa lepas kan aku p Bukit Bintang. masok waktu solat maghrib, aku solat kt Sg Wang. surau agak sedih, tp alhamdulillah sbb ade gak kawasan utk solat.

aku masok, dh siap amik wuduk, kai telekong, masok sorg pompuan berkemeja & berskirt paras lutut. kelam kabot amik wuduk & kai telekong. aku xde isu sbb maybe dia nk kejar masa. mgrb kan singkat... tp yg wat aku syok perati, speed dia solat. gila laju. sebijik cm ayam patuk makanan. aku rasa aku laju dh. dia laju lg. ishk3..

aku tau, ramai akan kata, kai tudung xmesti baik. betol. aku setuju. tp kalo dh terang2 kai skirt, tp time solat kelam kabot solat. 1 je jaga. lg 1 xyah jaga? ptt kena la seimbang, kan? pon org akan kata, alaaa... solat lama2 xsemestinya kusyuk. betol gak. sapa kita utk menilai amalan kita? xlayak ye. tp at least, usaha sehabis baik la kan..

whatever it is, lu pk la mana baik & buruk ek..

2 comments:

FatiYahh said...

better pakai skirt pendek tapi tetap solat (walaupun dalam kes dia laju) daripada bertudung litup tapi tak solat. ni pendapat aku. :)

wanie said...

cm ni..ni pendapat aku plak ek..ada yg pakai tudung lebih buruk perangai dari yg tak pakai tudung..tp yg tk pki tudung tu terang2 laggar hukum agama..aku rsa skunk yg pki tdg n tak pakai ada persamaan ckit..hari tu aku tgk kt tagged.ada akak tu photo dye byk gmbar masjid..gambar famly mcm bru blk umrah la..dye pun bertudung..yg aku terkejut beruknya dye cter tawarkan khidmat seks..aku punya trperanjat sampai terkentot aku...hampeh btol..dye mcm memperlekehkan agama ko taw tak...istighfarla bnyk2...