Wednesday, March 17, 2010

makan-makan

sepanjang aku kuar, aku suke makan dekat kg baru.. mcm2 kedai makan ada.. skang aku dgn wan dok mengatur kedai makan. huhu..

smlm mkn kt 1 kedai nih. nama ape tah. tp sedap. kedia dia simple je. kusi mkn dia kaler putih. mcm wat sendiri je. ade yg senget2. tp best suasana dia. terasa cm makan kt fullhouse lak. hahahaha.. bila la nk makan kt fullhouse ni. berangan lama dh. hmmm.... kedai ni siap ada bell at every table, utk panggil waiter dia. huh! mantop. makanan pon sedap. xyah tunggu lama2. dlm masa 15 minit makanan dh sampai. rupanya, diorg ada 3 tukang masak.

nama kedai dia aku dh lupa. tp dok di celah2 lorong. nama dia diambil sempena nama jalan yg pemes kt bangkok. sukumbit ke ape tah. aku main belasah je tu. hahahaha..

byk lg kedai makan kt kg baru yg perlu diexplore. huhu.. tungguuuuuuuuuuu......

1 comment:

wanie said...

kampung baru kat mana ek?