Wednesday, March 3, 2010

lamanya..

lamanya aku xupdate blog ni..
mcm2 jd dlm idop aku sbnrnya..

31/1/2010 aku eksiden. sampai skang aku kena nek public transport dtg keje.. nk kuar pon jarang. ada org amik baru kuar. kalo x, dok umah je laaa.. last week da p melawat kete kt bengkel. still cmtu, keje ketok lom jalan lg.. lmbt lg la kete aku nk siap.. hmmm..

tp eksiden tu ade hikmahnya. kalo x sbb eksiden tu, xde la aku nk tunjuk encek mohd erwan ramli kt mak.. sbb kejadian tuh, mak bg kata putus. serius, dtg umah. xserius xyah.. xsangka lak dia seryes & sanggop dtg umah ngadap mak. hhmm...

sampai skang, wan xleh dgr org tanya aku psl eksiden tuh.. sbb dia akan rasa bersalah. dia rasa, dia la puncanya. aku xpenah ckp tp mungkin jugak.. mlm sblm kejadian, aku mmg xcukup tdo. balik umah kol 3 pg.. teman dia main futsal pastu p lepak mamak tgk bola lak.. dia lak tertinggal kunci dlm kete aku.. nk x nk, pg2 tuh aku kena bgn gak p anta kunci. xsempat anta kunci, aku dh eksiden. nk wat cmne.. dh tertulis aku nk eksiden..redha shj. aku xnyesal pon eksiden. sbb aku rasa ni kafarah Allah kt aku. byk sgt dosa aku..

hubungan aku dgn wan ni terlalu cepat.. kenal sat je, terus becnta, jumpa mak bagai.. plan nk kwen.. kdg2 aku pk. aku tgh main2 dgn idop aku ke??? byk kali nk wat solat istikharah, tp ade je alasan si pemalas ni! tp aku percaya Allah dh aturkan yg terbaik utk stp insan.

kdg2 kesian kt dia.. aku ni keras cm tunggul. aku xnk dia rasa dia sorg je yg syg aku.. aku cm kayu. tp aku bukan org yg suka express my feeling. aku lebih suka, let it be.. aku salah ke wat cmtu? aku dera ati org ke? no answer.. tny diri sendiri berulang kali, pastu wat jugak benda yg sama.. langsong xinsaf..

aku hepi bila dgn dia.. hepi sj cukup ke utk idop bersama? mcm2 aku pk. last2 xde jawapan gak. buang masa pk. hahahahaha... so, just wait & see...

2 comments:

FatiYahh said...

Kasyahhhhhhhhh.. siapakah erwan itu??? weh kena menhadap kami gak igt mak je ke? hahaha. Apasal aku taktau hang eksiden. Dah tak kawan ka?

pemerepek said...

akan mengadap semua org. heheheheh.. kawan beb.. kawn baik lg. tp aku xbgtau kt fb. mls nt sume org tau. aku bgtau kt blog sbb aku tau kwn2 aku akn baca. hehehehhe...