Friday, March 5, 2010

My name is Khan


Da tgk cite nih? huhuhu.. 1st time aku tgk cite hindi kt panggong. seksa gak la sbnrnya. nk tunggu abis 2 jam setengah. duduk pon xselesa. aku sbnrnya xde la nk sgt tgk. tp bila ada org kata best gila + org itu adalah seorg yg sgt jarang tgk cite industan, amazing gak la rasa, kan! so, aku pon tgk laaa.. kt KL, TGV offer only kt 2 panggung je. 1 is @ capsquare. so, aku dgn wan p tgk kt capsquare laa...

yg best sbb ade SRK n kajol. huhu.. cite dia biasa je.. memula aku igt nk cite psl SRK. upanya psl penghidap autisme. good movie, just aku kebosanan dok lama2 dlm panggung tuh.

Rizvan Khan (SRK) sorg autisma. Dok oversea dgn adik dia after mak dia meninggal. Sampai sana, keje dgn adik dia, jual produk kecantikan dari salun ke salun. 1 day, sampai ke salun Kajol. Kajol ni hair dresser. Trus jatoh cinta pandang pertama. Kajol ada ank sorg. Last2 jatoh cinta dgn SRK. then get married.

Then terjadi kejadian 11 Sept. Org Islam ditindas termasok anak Kajol, mati sbb kena sepak dgn kwn sekolah. Kajol salahkan SRK sbb nama dia ada Khan (after married she used Khan). Kajol nk tinggalkan SRK. Tp akan terima balik if SRK jumpa President of USA n ckp "My name is Khan & I am not a terrorist". SRK is lurus. Dia usaha nk jumpa Mr President. CIte ni psl kepayahan dia nk jumpa President. Finally dpt jugak jumpa after so many hurdles..

Very bosan kan dgr bace ulasan aku? SO, baik p tgk sendiri. hehehehe..

No comments: