Thursday, March 11, 2010

melampau x aku kalo..

1. setiap hari wan call aku tanya: "bila nk balik kl??"

sgt2 over. sampai dia tanya: "awk ni xsuka ke sy balik kampong nih?" nk jwb ape? hehehehe.. mmg aku xsuka. sbb dia di luar kl.

dia lik kg bukan sukak2.. tp sbb mak dia sakit. 10/3/2010, mak dia operate kt Kuantan Medical Centre (KMC), tebuk belakang badan sbb nk buang air.. aku xsure sakit ape tp mak dia mmg byk sakit.. thats y dia sanggop balik kg gak.. ank bongsu...


2. setiap kali gadoh dia je yg kena mengalah.. aku wat muka kayu je.

silap.. wan kata bukan kayu tp batu bata. hehehehe.. tp nk wat cmne.. aku mmg xreti nk mengalah or memujuk. tp aku nk lawan aku mengalah & pujuk aku. xkesah la salah sapa. salah dia wajib la dia kena pujuk aku. salah aku pon dia gak yg kena pujuk. pe kes?? hahahaha..


3. aku malas nk wat asgmt tp berazam nk dpt 4.00?

skang ni xrasa nk wat asgmt. kang dh last minit br aku nk semangat. hampeh la tu kan!

1 comment:

wanie said...

bestnya dpt bf yg selalu memujuk drpd aku..asyik aku plak yg kene pujuk blk, pdhal aku yg ngajuk..mcm ne tu??tu la..hampeh tol..