Monday, January 12, 2009

2 = RM2.40

arini aku dpt maxis braodband dari bos aku. memula aku igt dia main2 je nk bg aku pakai broadband dia. skali sungguh beb! lps acara makan2 td, dia hulur broadband dia kt aku. kenapa dia murah ati sgt, nt aku cite la ek...

skang ni aku dh terasa dah cmne bestnya sbb dpt update blog mlm2. mmg lumayan r!!! perasaan ni aku akan dpt selami selama 4 mlm bermula arini. amcm??? hohohoho...

td aku p kedai dobi. oh..bukan nk laundry baju aku. just nk iron je. maklomla..suar murah, keras, susah sket nk gosok. terpaksa la anta kedai dobi..lalalalala..

aku: ni nk iron ye
adik dobi: ok
aku: bape inggit ek?
adik dobi: berapa lai ni kak?
aku: 2 lai je. bape inggit ek?
adik dobi: 2 ringgit 40 sen je.
aku: bila leh siap?
adik dobi: esk ptg leh la amik..
aku: nt siap, lipat ke gantong kt hanger?
adik dobi: biasa lipat je. kalo nak gantong kt hanger, 1 hanger 6 posen. ni 2 lai, leh pakai 1 hanger je.
aku: ha? 6 posen? mahalnya. kalo tau, baik bwk hanger sendiri.
adik dobi: (sengeh2 cm aku tgh wat lawak!)
aku: erm.. kalo pakai hanger sendiri boleh?
adik dobi: boleh
aku: tutup kol bape ni?
adik dobi: 10 lebeh kot..
aku: ok, satg akak anta

gila la! ada ke charge 6 posen utk 1 hanger. cis! saje je nk abiskan duit aku! tetiba, aku nmpk seseorg di dlm kete nissan frontier WQE xxxx .....

aku: oit! nk p mana?
dia: watpe kt cni?
aku: anta suar. nk iron. dia charge 1 hanger 6 posen. nk balik amik hanger.
dia: mmg mahal kt cni.
aku: tu la. eh, ade hanger x? pinjam 1.
dia: ada. dlm kete ni ha. nah.
aku: haaa... bgs2
dia: singgit je tau.
aku: boleh blah! hahahahahaha..

nk tau sapa angel aku yg menyelamatkan 6 posen aku??

jengjengjeng.. nama dia, encek khairil. dia dh nk kwen bulan dpn. apa kaitan dgn aku? xde kaitan. hahahahaha...

bgs betol jumpa dia. dgn kereta yg mcm umah. segala mcm harta ada dlm keta. bgs sungguh. so, melayang la duit aku 2 inggit 4 posen malam ni....kalo tambah 6 posen, jd 3 hengget. nasib baik xyah tambah. tq encek khairil. nt aku pulang balik hanger ko ek!!!

1 comment:

mariamsss.blogspot.com said...

aku ingat ko nak citer kenapa bos ko baik ati sangat..
aper kejadah tiba2 citer g dobi..
ish...ish..