Sunday, January 25, 2009

memang boleh menghilangkan stres aku...

sabtu mlm mmg ditunggu2. sbbnya, leh tgk jozan show..sapa2 yg stres, dinasihatkan menonton rancangan ni kerana lawak sengal diorg ni leh menghilangkan stres yg melanda dlm diri anda.

format diorg senang je. jempot artis, tanya soalan bodo2. last skali, jempot band utk perform.

tapi, kalo sesapa yg suka berfikir, dinasihatkan xyah la tgk show ni. bukan ape.. takot sakit ati lak nt. lawak diorg mmg nmpk cm bodo. tapi kalo pk dlm2, rasanya kita lak yg bodo. hahahahaha...dgn english yg berterabor. mmg sengal! lalalalala...

smlm gak aku berkesempatan menonton cerekarama @ tv3. kalo last week ade cite hantu raya, this wik bisikan subuh. best gak cite ni. sesuai utk sapa2 yg x insaf2 lg. hahahahahaha..pengarahnya mr murali abdullah. mmg good job, sir!

dlm cite ni, most of the time, pelakon wanitanya bertudung. cuma ada 1 scene, dlm bilik tdo, lydiawati xbertudung. aku agk tertanya2 la.. kalo xsilap aku, mek ni dh berhijrah. dh pakai tudung. cmne lak bila belakon ade scene bukak tudung nih? ade sapa2 leh menghuraikan kemusykilan aku? (aku dh try cari gambar dia tp xde. keciwa...keciwa)

sabtu mlm mmg ditunggu2 kerana penantian itu adalah berbaloi....



No comments: