Thursday, January 15, 2009

boleh x wat map betol2??

i'm back!!! hahahahaha...setel seminar 2 hari aku! penah dgr x, "rumah siap, pahat berbunyi". cmtu la jugak seminar ni. hohoho.. mcm2 la bunyi pahat yg aku boh dlm feedback form diorg tuh. lalalala...niatnya, bukan nk condemn. just nk diorg perbaiki supaya masa hadapan, seminar yg nk dianjurkan mestilah betol2 bermanfaat kpd peserta..

aku konpius. aku terlewat setahun kah????


aku ke PD rabu malam. pas maghrib. memula kena p Cheras Baru. nk amik si kamariah. janji dgn dia lps maghrib. aku sampai umah dia kol 8. ape kes aku kena dok dlm kete sampai 840 ni woii????
amaran: sapa2 nk kuar dgn aku, make sure jam korg adalah berfungsi dgn sempurna, k! aku mmg pantang kes lambat2 ni. panas ati!

dari Cheras Baru, terus ke PD. mcm2 la borak dgn mek tu. dh lama xjumpa, kan..masok highway PD.
amaran: aku xtau kt mana Ancasa Resort sbb xde map. hehehehe...

ada exit PD, jika terus ke Telok kemang. aku decide terus je, exit telok kemang. tapi kamariah kata, based on map provided, kena masok exit PD. aku dgn selamba rock, melawan arus sbb aku dh terlajak exit tu. mlm2, dgn highway PD tu langsong xde lampu sepanjang jalan, kecuali kt R&R je, aku rasa mmg wat keje gila. nasib baik xbyk kete. siap pasang hazard light lagi weh!!!! so, sapa2 yg baca blog aku ni, kebetulan lalu lak kt highway PD tu di kala aku wat drama tu, simpan je la cite ni ye!

masok bandar PD, mcm2 signboard hotel, resort yg aku nmpk. tp haram xnmpk signboard ke Ancasa Resort, haram jadah betol! dgn map yg ada, leh la nk kata xmembantu langsong! memandu jauh gila. last2 br la jumpa Ancasa Resort. mmg jauh! ujong telok kemang aku rasa.

check in, kuar balik, p dinner. aku sbnrnya dh kenyang. maklom la...mak dh goreng kueh teow sblm aku kuar. tp sbb byk sgt drama yg terjadi, lapar balik. hohohoho...

ancasa resort is an apartment, k. aku & kamariah dpt 1 apartment. mmg besar apartment tuh. ada 2 bilik. each room got 2 bed2. boleh????? adoi... lack of cost management! tetiba aku terasa nk ajk membe2 wat reunion kt sana. what say u? apartmentnya mmg besar.ade kitchen tp strictly no cooking! rate, handsome amount gak la..blkg dh laut. mmg dkt. tp aku xberkesempatan nk ke laut. whole day seminar. keciwa keciwa...blogger-emoticon.blogspot.com mandi dlm apartment je la..blogger-emoticon.blogspot.com

ni la biliknya. apartment ni xde lampu kalimantang. sume lampu romantikus...

1st night, xleh tdo. ape kes aku cm ternmpk byg2 antu ni?????masok seminar, idong asik kembang kempes, tahap nguap. abis keayuan aku!

aku ni mmg bermasalah kalo ke tempat baru. 1-xleh tdo. 2-xleh berak. apa punya psikologi da bdn aku nih...

masa dtg, amik masa 2 jam lebih. apsal masa balik sejam je ek??? kesimpulannya, wat la map betol2 woi! aku xmintak pon wat skala tu sume, just kalo ade trademark yg sng org nk detect, lg bgs! amaran ni merangkumi utk semua jenis map ye. termasok map kt kad kenduri kawen. kalo nk suh aku dtg dgn senang ati, lukis map cantek2 skali dgn landmark yg sng dikenali. jgn la boh tah hapa2 land mark kat map korang tu ye!




blogger-emoticon.blogspot.com

No comments: