Tuesday, January 6, 2009

k3g

sabtu lepas, aku rasa sgt bosan. terasa cm rugi je aku langgan astro tp xde siaran yg bernas bgs utk aku tgk! huh! sakit betol ati pegang remote, tekan2 tanpa arah tujuan.blogger-emoticon.blogspot.com last2 aku membuat keputusan terbaik drastik nk tgk kabhi khushi kabhi gam. hahaha. dah lama xtgk nih. blogger-emoticon.blogspot.com eksited eksited!!


cd aku tuh spesis cetak rompak. dh ulang tgk byk kali. so, kualiti mmg 0 r. sakit ati lg. tp sbb nk tgk gak, belasah je la! cd ni dibeli zaman matrix. kompom xde duit, kan? so, nk xnk, beli yg cetak rompak sudah. asalkan dpt menonton. lalalala..

tetibe terhengen nk flashback. k3g nih kuar time aku dok kt kuala pilah nu ha! mmg meletop r cite nih. sume org nk tgk. aku pon siap beli cd. kebetulan outing kt pekan kuala pilah yg mmg ulu xde kedai dasyat2 cm kt pokan seremban tuh! tp ade 1 kedai cd. kalo xsilap kedai apek. ika la yg bwk aku p beli cd k3g kt kedai ni.

pastu dh best r sbb leh tgk, kan. masa zaman matrik, mana leh bwk laptop bagai, tepaksa tunggu balik umah yg sebulan sekali tuh, br leh tgk.

1 day, aku dgn budak2 praktikum aku, praktikum 3b, p bilik lecturer. sbbnya, ktorg xde class, p nk watpe tah. aku dh lupa. huahuahua.. dlm bilik tu mmg ade tv siap dgn vcd player lg! time ktorg sampai, lect tgh tgk k3g. boleh?? cm ape je!

ats sbb ktorg ni budak2 yg skema baik, ktorg pon dgn selamba je dok kt kusi, layan cite ni. hahahaha. yg aku xleh lupa, si syura menangis teresak2 masa part mana tah! cilakak! bikin malu siot! tah hapa2 je menangis sbb tgk cite industan dlm bilik lecturer dpn budak2 laki. hah amik ko!

stp kali aku tgk k3g, mmg aku teringat kesah syura menangis kesebakan. trus ilang feel aku. hahahahaha..cite ni ade 1 melodi syahdu. sbb tu aku soka. lalalala...

No comments: