Thursday, September 24, 2009

5 syawal 1430H

arini agak penat.. bangun seawal 545 pagi.. gosok baju, kol 7 dah kuar umah..

destinasi pertama, umah maksu kt kajang. anta rendang kt paksu & amik baju tambahan berserta buku latihan siti. leh bayang x, siti nk pmr tau. dia dtg seminggu kt ampang, langsung xbwk buku latihan! rasa nk letup je kepala dia! ko nk exam tp xde perasaan. aku takot dia menyesal cam aku je.. huhuhu... tp mls la nk bising kt org yg xnk dengar. lantak ko laa..

after kajang, ke seremban.. umah parents aku.. seawal jam 8 aku dh sampai seremban. huhuhu.. nasib la kalo korg xbgn lagi. hahahahha... p sana, selain nk anta report, aku nk beraya. pasni aku dh start bz.. xde masa dh nk p sana.. so, cuti seminggu ni harus dimanfaatkan sebaik2nya...lepak2 sat, borak2, gadoh2, tikam lidah dgn abah, baru gerak p klia. aku dengan abah mmg sekepala. 2-2 xnk kalah. riuh rendah 1 umah dgr aku tikam lidah dgn dia. dia nk menang, aku pon nk menang. angah dh wat muka suh aku diam.. sori. slagi aku xpuas ati, aku xnk diam!

kol 1050 dh gerak ke klia. sampai klia kol 12. ETA anis kol 1.25. ada xrasa nk sepak org???blogger-emoticon.blogspot.com

teka apa famili org puteh ni wat.. diorg ni mungkin menanti org. masa senggang yg ada xdisiakan.. maknya ajak anak dia melukis. bagus sungguh! anak org melayu, lari2 kt airport, pastu memekak sampai bingit tinga aku!



menanti dengan penuh semangat.. ni 1st time mak menunngu org. selama ni, ktorg je yg dok tunggu dia!


asik la begambar.. ni dengan siti yg xsdr diri nk pmr..btw, ni la baju raya aku yg disponsor oleh maksu i.. huahuahua...


pusing2 klia, makan2 kfc, still anis xtouch down lagi. aku ni asik la ulang alik ke board. nk tgk bila dia sampai. finally, kol 1.41 baru touch down... alhamdulillah..tp menanti dia kuar lak 1 hal... kol 4 baru dia kuar. alahai... lama beno aku menanti..

budak botak! jubah ni dh lama anis aim, dapat jugak dia beli kt mekah. huhuhu...



dlm menanti dia kuar, dpt gak tgk org lain. antara selebriti yg aku nmpk, ada fauziah nawi & azwan ali.. fauziah cm yg kita nmpk dlm tv tuh, jubah itam, tudung itam. azwan ali lak kuar dgn jubah kaler turqoise berlabuci bagai. meriah gitu! sukati ko la labu. huhuhu...

then sampai umah hampir kol 5.. huhuhu... sib baik xjem lagi. kalo x, mmg la aku hangen!

malam lak p umah cik wan. dpt la makan mee bandung. best gak. tp aku xmampu memaksa diri memenuhkan temboloks ku! tgh2 syok makan, ada lak org dtg umah.. selesaikan makan, balik umah. bukan nk layan tetamu, tp nk tdo. tetamu alasan utk melepaskan diri je. hahahahaha... aku mmg penat.

letak kpala kt bantal kol 10 tp xtdo pon.. dok la msg2.. last2 tetido.. kesian kt org yg sedang dimsg.. tetiba aku diam.. bgn pagi, nmpk la 3 msg lom dibaca.. alahai...kesian,nya sori ek.. penat gila aku inih!!! sila phm tugas saya sebagai driver rasmi di aidilfitri 1430H. hahaahahhah...


No comments: