Saturday, September 12, 2009

hari ke-22, malam ke-23

td p bandar baru ampang. beli barang2 toilet.. hhmmmm.. langsai gak 30 hengget..ishk3...

pastu p bazar ramadhan.. aku beli satar. hohoho.. 1 gerai je yg jual satar. hhmmm.. wondering..mana p yg lain.. aritu byk gak gerai yg jual. ni 1 je yg tinggal.. xkesah la asalkan aku dpt makan. huhuhu.. gerai ni jual 1 cucuk yg ada 3 bijik=rm2. agak mahal.. hhmmm...tp belasah je la. huhuhu... aku tgk besar2 gak satarnya.. hope sedap.



pastu nmpk cik senah, mak member sekolah rendah aku, khairunnisa'.. aku igt dia watpe, upanya tgh setup meja, nk wat agihan bubur lambuk. sapa2 yg dok area ampang ni, leh la p bazar ramadhan bandar baru ampang ek.. amik bubur lambuk sebungkus. ni program anjuran nisa' selangor. 5 masjid masing2 masak bubur lambuk, masokkan dlm plastik, then diorg akan agihkan.. murni, kan keje tuh.. hohoho...



aku pon dpt sebungkus even belom masa agihan. hehehhe... rejeki...alhamdulillah...

mlm ni adalah malam ke-23. mengikut pendapat & perkiraan imam as-syafie, malam ni adalah malam al-qadar. so, marila kita sama2 tingkatkan amalan mlm ni.. semoga kita dpt berjumpa malam al-qadar.. jgn lupa, bykkan berdoa, berzikir, bersolat dan baca quran.. moga allah makbulkan doa kita.. amin ya rabbb...


No comments: