Friday, September 4, 2009

confession: aku xsuka masok dapor!

kejadian buruk + xdisangka2 ni berlaku last week.. ari kames kalo xsilap..

aku kt dapor. nk goreng ikan masin pas goreng nuget utk bukak posa..tah cmne tah.. aku yg pandai gila bab2 memasak ni terkocak cawan yg berisi minyak panas semasa sedang dipegang ye.. otomatik tumpah kt jari aku.. ya allah.. sakit siot! terkena kt ibu jari..

masa dia nk mengelembong tuh, aku terasa tangan kiri aku kaku.. xleh pegang ape pon. xlarat langsong. rasa sel2 sume termati dgn sendiri. seram akU! tindakan drastik aku adalah menghisap ibu jari tanpa menyedari diriku ini sdg berposa.. setelah menyedari, terus ludah2 cm ape jek!

ni la yg terjadi.. belon berisi air terhasil di ibu jari kiri aku! sakit mmg sakit.. ni digunakan sbg alasan utk xmasok dapor & basoh pinggan..



setelah beberapa hari, aku pecahkan belon tuh.. sakit gak..pastu kulit aku beransur2 melekat ke isi.. ni la gambar ibu jari kiri aku yg terkini. cam kena ape jek! agak2 korg, leh ke kembali jelita spt asl?? atau akan meninggalkan tanda seumpama tanda lahir yg akan dikenang sepanjang hayat?????

No comments: