Friday, September 4, 2009

rezeki ari jumaat

aku sgt jarang p bazar ramadhan.. bukan pe..ramai sgt org, byk sgt makanan., sampai xtau nk beli ape... lgpon aku takot membazir.. bulan posa kan.. makan byk mana sgt... nafsu mmg membuak2 nk beli mcm2..tp td p jugak la menziarah bazar.. pergh.. mcm2 adaaa...



memula p rhb bank kt bandar baru ampang dlu.. cucuk duit pastu nk masok duit dlm akaun kak ita... nk anta kt anis.. hhmmmm...aku pelik gak sbb ramai org berator..rupanya, 1 mesin atm je yg leh guna.. lain2 xleh. adoi.. ni bukti ek...kertas tu tulis, ::"down"::


pastu igt nk p bazar kt taman melur.. tp nenek aku kata, kt bandar baru ampang pon ok... ikot je la...ni la benda2 yg dibeli...


sotong ni beli 2 ekor.. sekor harga rm6. gila mahal!!!! tekejot aku dgn nnk aku. ishk3!!!! arini makan sekor, esok makan lg sekor.. terasa membazir lak makan 2 ekor sekali yg mengakibatkan kosnya bernilai rm12!
~sotong ni lembut, kuah dia pon sedap.. yg xsdpnya, balik terawih dh basi...weng betol!~



pastu beli satar! i'm crazy of this!!!!!! 2 cucuk ni, rm2.50.. ok la tu...
~sedap~




then singgah beli agar2.. best sbb gerai ni jual macam2 agar2... ada agar2 kiwi, dragon fruit, oren, strawberi, buah campor, kelapa.. mcm2 la.. warna warni sungguh! 3 ketol rm1..
~agar2 yg dia jual ni mmg sedap.. walaupon rasa buahnya ala2 je.. tp boleh laa....~



otw balik, terserempak dgn pakcik isa..dia bg bubur lambok kg baru.. heaven.....ekceli nenek aku baru melahirkan hasrat dia smlm, arini dh sampai.. hhmmm....
~kureng garam sket~

byk rezeki bukak posa arini.. alhamdulillah...



No comments: