Wednesday, September 30, 2009

penawar duka lara...

pada aku.. budak2 ni penawar duka lara.. aku berani la kata cmtu sbb aku xde anak lg. hahahahahhaa...so, balik kampong, ade la sepupu2 aku nih.. sekolah rendah lagi.. nakalnya, allah je yg tau..

depan umah ada parit.. depa slalu tangkap ikan dlm tuh.. penuh akuarium kt umah mak ndak dgn ikan2 hasil dari parit tuh..aku teringin nk tangkap ikan.. tp xmungkin la nk masok dlm tu kan.. hehehe.. so, suh diorg tangkap.. aku tgk je.. upahnya, blanja makan ABC. no prob!!! huhuhu...

love this pose!!!! ceria je jadi budak2, kan..


mohamad tgh berusaha mencarik udang! ikan xnk, k!!!

usaha tangga kejayaan!!


observers...


bukan senang nk cari udang tau!


usaha lagi!


setengah jam diorg mencari, dpt la lebih kurang 40 ekor udang.. best2.. bising mulut aku suh diorg mandi, solat, baru leh beli ABC. hhhmmm... budak2...


adlan haziq & mohamad iqbal.. kat kedai ABC..depan umah je..



pagi isnin, diorg start sekolah after long holidays for raya.. semangat diorg nih!! p sekolah naik bas.. pagi2 dh bangun. huhuhu.. diorg dh wangi nk p sekolah, aku busuk lg sbb baru bgn tdo. lalalalalala...



pengawas..


No comments: