Wednesday, August 13, 2008

Dugaan kecik


Smlm, aku kuar dari opis agk lmbt. Kol 630 baru kuar. sbbnya, kol 5 bos suh wat surat. siap & email by today! adeh... Siap surat, bg bos semak, email, then baru balik... Nsb baik jln xberapa jem sgt. Kalo x, lambat la sampai umah... Sampai je umah, aku amik balang kopok. Best betol makan.


10 minit kemudian, aku pon mula rasa berpinar-pinar, semua dh kabor ni.. Xpe lg... Pastu, p la mandi.. Pas mandi pon xilang. Makin terok r plak..Sah! Nk demam ni.. Aku pon baring2.. Cuba nk tdo, tp xleh. Bgn je, pening kepala, mata kabor, tangan & kaki belah kanan dh kebas. Cuak gak ni... Takot kena strok r plak... Biasanya, kalo demam, aku mesti kena muntah. br ok. So, aku pon paksa muntah la... Yg kuar, of coz la kopok yg aku makan tu.. Dh muntah br mkn panadol. Pastu muntah lg.. Pastu trus msk tdo. Kol 9 dah lelap..

Bgn pg td, alhamdulillah... dh lega. Nsb baik xmelarat. Kalo x, cuak gak. Aku mls nk amik mc ni.. Tp, aku kena beware gak la.. Makan kena jaga ini hari. Slh makan kang, kompom demam terok. Ape la yg xkena dgn badan aku ni???? Sng sgt nk demam... Xpela.. Allah bg dugaan nk suh igt kt dia byk2, kan.. Alhamdulillah.. Dugaan kecik je ni..

Masa demam smlm, mula la igt pd org yg xde di sisi aku. Teringat masa demam dlu, dia setia temankan aku dari jauh.. Setiap jam call sbb dia xde keje & sbb nk suh aku makan ubat. Really miss him! Bila dia nk ade ni???????? Soalan xde jawapan.... Kesian aku.. (Org demam suka merepek. Abaikan je. Hahahahahahaha)

2 comments:

shazlina said...

waaaaaaaaaaaaaaa ucapan terbuka yang pertama oleh cik kasya kite....pray kasya dont stop praying eventually u'll get the answer.....

FatiYahh said...

siapakah?