Monday, August 18, 2008

Lu kena beb!

Aku plan dgn mak uda nk kuar dh lama. Alang2 mak uda dpt kete, leh la p jln2 dgn dia bertindak sbg drebar gua, kan. Hahahahahha… Dh kuar, ajk la Kamarul skali (sepupu i).. Sjk dia keje kt cni, xpenah jmp lg. (mcm la dh lama keje. Br sebulan je. Huhuhu) Ajk beria, sbnrnya, xtau sape yg akan jd mangsa kena byr lunch. Hahahhaah… plan dgn kamarul nk kenakan mak uda. Plan dgn mak uda nk kenakan kamarul. Yg pasti, aku xnk kuarkan duit. Lalallaala… aku nk depa belanja aku. Hahahahahah..


Masing2 dh naik kete, ckp pon berkias2 je.. tp stil xpasti sape yg akan terkena. Pk pny pk, last2 p Mines. Byk sket choice. Byk gile kete q nk msk parking. Tp nasib baik ade banyk tempat. Heheheehe… Perlukan kesabaran yg tinggi gak sblm kuar kete sbb nk ajar pemandu baru ni msk parking. Siap ade 2 instructor tuh!!! Nsb baik pass.. msk mines, decide nk makan nando’s. sblm tu, slps negotiate (dlm erti kata lain, mengungkit segala yg boleh dibentangkan) kat kamarul, dia setuju nk belanja. Hooray!!! Terbeliak mata tgk harga Nando’d. bygkan la… Kena byr utk 3 org. Kes naya nih!


Sbnrnya, kalo dia bukak mulut kata xdak duit, ktorg leh byr sendiri jer. Xde hal la… tp sbb ko xbersuara kan, pastu nk control macho, nasib ko la kan. Lalalalalalala…. Pas mkn, trus anta dia ke opis. Sbb ktorg culik dia time opis hour. Sanggop dia x makan semata2 nk suh ktorg belanja. Last2, dia yg kuar duit. Kesian dia. Huhuhuhu… Tp yg pasti, save duit ktorg. Kami sgt suka hati… Lalalalalalalala…


Makanan yg aku pesan (2 hari makan ayam, ok!!! Rosak plan diet aku!)


Mak Uda aku.. Kosong lg nih! sape nk, leh la apply tru aku, k! (mati aku kalo dia tau aku promote dia. wakakakakakaak)



Makhluk yg terkena belanja. Mekaceh ye, lenkali belanja la lagi. Lalalallala..

No comments: