Tuesday, August 12, 2008

Something wrong somewhere

Pagi ni aku rasa cam ade something wrong somewhere. Aku kuar umah, xmsk jln besar lg pon... Tetiba, aku nmpk 2 ekor aym, xpe la kan... Kat tepi jalan. Tetiba, aku dh dekat dgn diorg, leh plak melintas. Adeh!!! Tp aku rasa, aku xmenyebabkan kematian r kot. Sbb xrasa tayar aku menggilis sesuatu. hahahahahhaa.. Tp agk seksa la kot aym tu sbb aku dgr dia menggelupur bwh kete aku. Aku tgk dr side mirror, xde ape. Maybe selamat kot... Aku doakan, mereka selamat melintas. Lain kali, melintas la sblm kete lalu.. Apa daa..

Jalan jem lak arini... Sejak KL bejerebu je ni, asik jem je jalan... hmmm... +ve relationship betol. Sampai opis, wah ade parking... best ni. Tp, xsempat aku msk, dh ade van masuk. Xpe la kan... Space ade 2. Tp, leh plak dia park kete dia kt tgh2!!! Elok leh park 2 kete, dpt van dia je parking ctu. Sedehnya!!!!! Terpaksa la aku cari parking lain... My 2nd choice, kt dpn pintu umah tumpangan. Adeh!!! Sgt xgemar parking cni. Tp nk wat cmne... Terpaksa.. Tempat "ayam" kuar masuk. Ku pasrah...:-(

1 comment:

shazlina said...

sayangilah ayam kasya...masa makan kenny rogers x ingat ooooooo.....