Monday, July 7, 2008

Concert day...

Finally, the concert day. Pg2 lg ktorg dh ade kt Menara. Tp as usual, ade je yg dtg lambat. Aku memula p, pakai tshirt biasa kaler merah. T-shirt crew mmg kaler merah. Amik tshirt crew kt opis, igt nk tukar kt sana la… tp, sampai2 je, dh start wat keje. Nk brief budak2 aku lg, last2, smpai petang aku pakai tshirt tu, xtukar pon. Tp xde sapa perasan. Sbb kaler sama… frankly speaking, ktog xcukup crew. So, sape2 yg xde keje mmg kena tarik p merata. Even budak2 aku pon ramai yg kena tarik. Hangin je aku tgk budak2 aku kurang. Tp nk ckp ape, kena la phm, xcukup org…

Arini mmg ramai yg berator nk beli tiket. Xcukup tangan ktorg. Dh ramai2, walaupon sume amik langkah berjaga2, kompom akan ade problem… xpe la. Aku sanggop bare the cost. Budak2 aku kan, aku la kena liable…

Cuma yg aku nk komen sikit, psl crowd yg dtg. Mostly, melayu. Budak2, teenagers… mlm tu mmg ramai gila budak2 pompuan pakai suar pendek. Mak bapak diorg xmrh ke? Aku lak yg risau. Yg pakai suar pendek 1 hal. Yg merokok 1 hal. Aku jd sedih lak tgk cmtu… aku xkata aku baik. Mmg aku mengaku, sbb sgt sebok, aku terburn solat Zohor. Tp lain2 waktu, aku p solat gak. Bz pon aku tinggal je… Aku xmkn lunch & dinner. xlalu sbb penat. Tp last2 makan kebab gak. Tu pon sbb dh ade org beli. Kalo x, aku minum air je la… ape2 pon, aku rasa nk tecabot kaki aku sbb jalan merata2..

Pas magrb aku amik kesempatan naik menara. free,kan. Naik la. bila lg nk naik...Pd aku, xde ape yg menarik. dpt tgk KL je la... aku naik sat je. pastu turun... Utk pelancong maybe akan kagum. Tp aku bukan pelancong, so, xkagum la... hehehehehhehe...

Konsert abis kol 2 pg.. ktorg balik kol 4 pg. 430 pg smpai umah, aku solat isyak, br tdo. Pastu burn lak solat Suboh, bgn kol 9. Mmg nk kena panah petir aku ni… hahhahahahaha… zzzzzzzz…


Budak2 kt kaunter tiket. ni time tghari...

Malam lak...


Fatin... nsb baik ko ade. kalo x, tau la ape jd... Thank a lot...

Nida... ko pon byk tolong. mmg berhempas pulas... Thankss...

Kak Ati dari Menara KL yg mmg dh byk tlg ktorg... Thanks kak!

mamat yg wat aku ilang suara sbb gelak melampau!!!!!!!!

Pemandangan KLCC dari Menara KL...


No comments: