Wednesday, July 30, 2008

Israk Mikraj

Mlm ni, kt masjid aku, ade forum perdana sempena israk mikraj. cm mls nk pegi. sbb this week aku bz, smlm pon blk lmbt..tgk la nnt... Smlm aku smpai umah, tekejot tgk bihun 5 bungkus. Upenye, mak nk anta ke masjid. Pg ni, ade masak2 utk malam nnt. Frankly speaking, sejak pas take over masjid, mcm2 aktiviti diorg dh buat. 1 je belom, tendang org2 xguna yg dh memecahbelahkan masjid tu! So, pg td, mak masak bihun utk anta ke masjid. Mak mmg suka aktiviti cmni. Kesian tgk dia msk sorg2. aku pon tolong la... Moga2, dpt gak pahala, walaupon aku xdpt tolong org msjid masak pg ni...Nk menghantar bihun ke masjid, sng je, aku stop kt kedai kopi, "Pak cik Jalil, mak suh dtg umah. Amik bihun." hahhahahaa... sng keje aku! YB pon ade kt situ. bgs! mesra rakyat! Jgn menyombong xtentu hala ye YB. mak kata kalo dia menyombong, siap hang! Gulingkan saja. hahahahaha... Malaysia kan mengamalkan demokrasi.. eh.. Demokrasi ker????????

No comments: