Friday, July 25, 2008

Penghulu segala hari

Harini hari jumaat. Penghulu segala hari. Pg ni spesel sket sbb pas suboh td, aku tolong mak masak kt dapor. Hahahahhahaa... Bukan saja2, tp sbb smlm dh kena sound baek punya! Maklomlaa... aku ni kan pemalas, pandai perintah je...

Aku : Mak, esk wat roti gulong ek.
Mak : Hang bgn, tlg aku msk.
Aku : Mana reti!
Mak : Sbb tu kena bgn tolong aku msk.
Adeh...

So, pg td aku pon tlg laa...Seryes, aku igt sng je nk wat. Upenye, byk step daa... Aku tgk mak wat, pastu aku tolong goreng. Pastu kena marah sbb aku hanguskan roti tu. Xpe laa.. aku suka yg hangus. sdp! hehehehehe...

Ni la hasil roti yg aku goreng. Hahahahah..Dlm ni ade telor, ok! bukan sardin yg cam selalu jual kt kedai tu..


Aku menilai keadaan pg td.. Aku xreti masak. Kalo aku kwen, tinggal dgn mak mertua, kompom tetiap ari kena marah! kesimpulan yg aku leh wat, kalo nk kwen,
1. Jgn tinggal dgn mak mertua pas kawen
2. Cari laki yg dh xde mak. Lg bgs ank tunggal. Xde la kena bantai dgn kakak ipar lak. wakakakakkakaakakaka

Pas makan, aku kuar umah dlm kol 810. Aku smpai opis kol 8.58 pg. Bengong! Sbb2 kelewatan (faktor2 standard jika hidop di KL):
1. Kl berkabus. aku xtau la nk ujan ke jerebu. Sama je....
2. Kete byk kt jln. Cis!
3. Jln yg boleh jadi 2 lane, jd 1 lane je...byk yg lupa kot??

Nasib baik ade radio. Tp pening gak. Xtau nk tune ke mana. Dgr Suri.fm pg ni, best gak sbb ade Kak V. Tp i changed my mind. start from today, nk dgr Sinar.fm. Sbb pg2 dia pasang dangdut. (aku xtau la kalo arini je dia pasang dangdot) Pecaya atau x, dangdut leh release our tensen. Tp tgk gak lagu ape. Kalo yg boleh layan, ok r... Kalo yg over, mmg xleh blah r...

Arini pakai jubah seluar kaler itam... Rasa cm baik sgt. Hahahahhahahahaahaaaaaa.....
Kete aku sgt kotor. Bila nk p cuci? Asik ujan jer... hwaaaaaaaaaaaaaaaa........ lemas aku tgk kete aku!

2 comments:

FatiYahh said...

impian aku gak nak kawen anak tunggal tu. tp xdpt. hahahah.

kete aku pon kotor. tp aku mmg malas basoh. :)

kasya pakai jubah? hahahahahah

pemerepek said...

impian ko dh burn. skang ni, aku je yg leh berimpian sebegitu. hahahhahaaa.....

cis fatiyah...kamu gelakkan saya?sungguh kurang sopan.huh!