Monday, July 7, 2008

Zihah @ Sg Merab

Pg ahad ni aku bgn awl walaupon aku tdo lambat. kol 9 pg dh bgn, mandi, pastu trus p Menara sbb aku teringat something. setengah jam, aku balik umah balik... tlg kemas bilik sekretariat yg dh cm tongkang pecah tu... sebok je nk tlg kemas. sdgkan bilik aku pon sama cm tongkang pecah. semak aku menengoknya. Cis!
Blk umah igt nk tdo. tp mmg xleh. pnt aku paksa mata nk tdo. Hampeh tol! Last2 bgn, bfast, tgk tv. Pas zhr siap2 nk p kenduri zihah dgn salwa & nabilah. umah kendurinya kt Sg Merab. ktorg ni nama je sek kt kajang. tp xtau jalan nk ke sg merab. hahahahaha... tp, kamikaze je.. nsb baik smpai... jumpa lak dgn zah. bgs! reunion.. makanan dia mmg best. xrugi aku p...
aku ni mulut sukti berkata2 je. smpai umah zihah, aku nmpk bapak dia, xnmpk mak dia. aku pon dgn konpiden tanya kt adik dia,

aku : mak mana?
adik zihah : mak xde

ooo.. ktorg xphm ape maksudnya. pandai2 wat mcm2 andaian. sampai la zihah dtg. tny lg. upenya, mak dia dh meninggal.. terkejot ktorg. sume diam. br 100 hari mak dia xde. meninggal sbb skt jantong. Allah! berkaca2 mata mek tu nk cite. sian dia... mmg maap sgt. sbb ktorg xtau. upenye ramai xstuju wat kenduri ni. tp pd aku, proceed je la... yg dh pegi, dh selamat. kita yg idop ni, teruskan je la...

lps makan sdp & banyak (aku amik banyak sbb makanan dia sedap), ktorg pon blah la... dh kenyang kan... hehhhhehehee... otw salwa belanja chicken wings. best2...

sampai umah pon dh kol 6 ptg.. lepak jap br solat asar. pas mgrb, tdo. burn lg isyak aku... sungguh byk dosaku ini! adehhh....

kami yg kekenyangan...



No comments: