Monday, July 28, 2008

Treat’s weekend


Kenal x benda ni? Ni la pizza terbaru dari Pizza Hut. Dh lama diperkenalkan tp aku bru berpeluang mkn walaupon bwh opis aku ade pizza hut. Huhuhuhu.. okla rasa dia... Ade sosej. Mkn ni pon sbb my nenek’s treat. Hehehehhehe... Ni Dinner treat tau. Bukan lunch! Lunch smlm free gak sbb ktorg p mkn kt Kota Damansara. Maksu wat nasik daging. Sbnrnya dia ajk sume makan kt umah dia sbb nk celeb mak long nk ke Spain. Unfortunately, mak long tukar plan la plak... xjd singgah umah maksu, terus ke KLIA. Flight dia ke Paris kol 11 mlm.. Cm best je sbb dia naik business class.. Dia ke Spain for 2 mths… Bestnya!!!!!!!!! Bukan saje2 je, tp sbb keje… Xkesah la aslkan leh jln free…


So, smlm yg ade tok ndak, mak teh sekeluarga, pak tam & kami… aku p hangkot mak uda dlu sbb kete dia xdpt lg. Pasni, dia lak kena hangkot aku p jln2. aku xkira. Huhuhuhuhu…. Ktorg smpai KD kol 3.10 ptg. Hahahahaa… mmg aku p nk mkn je… kami bwk buah tangan tau! nenek aku msk pajri rambutan. Korg penah mkn x? mst x, kan…. Aku pon xpenah mkn walaupon dh byk kali mak masak sbb sgt exotic, ok! Seram je nk makan. Hahahahaha.. Smpai2 sume dh mkn. Owh… tp kami xmalu pon, dgn selambanya kami makan. Hahahahaha…. Sdp la maksu masak nasik daging. Kena mintak resipi ni! Nnt aku share the recipe ya!


Kenyang kami makan free smlm. Huhuhu… best!!! Sampai umah dh kol 7 lebih.. kete aku msh kotor & bertambah kotor kerana terdapat burung2 liar di sekitar rumah maksu telah melepaskan hajat di tepi kete aku. Adehhh!!!!!! Walaupon dh mlm, aku tetap nk cuci kete aku, kerana aku dh xleh tahan melihat kekotoran itu semua! Pas maghrib, sesi mencuci kete bermula… Hasilnya sgt memuaskan hati aku. Hahahahahahaah… walaupon aku x vacuum kete aku sbb aku xde vacuum, tp still ok. (pecaye x, umah aku xde vacuum sbb xde carpet langsong. Ade tikar je. Huhuhuhuhu..) lpas cuci kete, baru mandi smbil cuci baju lak (aku basuh baju pakai tangan sbb mesin basuh cm dh rosak. L sgt sedih, ok!!! Xmampu nk beli mesin basuh baru lg..)


Kaki aku skt letih sbb perlu memandu jauh. Kete sgt banyak smlm. Sebok je sume nk kuar berjalan2 di hari minggu. Mengganggu pemanduan aku. Hahahahahaha… I need a good rest. Nsb baik aku dh gosok baju. So, boleh la berehat.. Lalalalalala….



No comments: