Thursday, July 31, 2008

Kopak ok!

Hari ni sgt penat. Balik lambat lg.. Byk lg benda for this coming event xsiap lg..Adeh.. lupa lak nk bgtau. Jumaat – Ahad ni ade FIM 2008 @ PWTC. Start esk, aku dh kena ada kt pwtc. Pas lunch, aku dh ke sana. Kol 8 mlm, ade taklimat. Tdo kt pwtc la ktorg esk ni…Aku agk lost sbb ni 1st aku join FIM. So, xtau cmne keadaannya, xleh nk predict anything. So, aku cuma leh wat keje yg sng2 je…kalo yg berkaitan dgn angka, mmg maksu bg aku. Yg byk huruf tu, dia wat la…


Maksu dh bape hari suh aku beli kasot yg comfort sbb kemungkinan berdiri spjg hari masa FIM tu sgt tinggi. Aku igt nk p smlm, tp blk lambat lak… Bila bgtau maksu, dia ajk p arini..Ok la kan… Pg td dh dpt uniform. Ya Allah, besar gile! Xtau la cmne nk pakai! Stlh berbincang, maksu ajk p Pertama, alter baju tu. Park kt Sogo, jln kaki sket ke Pertama. Pas antar baju, msk Sogo balik, & bermulalah pencarian kasot ku. Huhuhuhu…msk Clarks, xde yg menarik. Naik ke tingkat ats, byk choice. Setau aku, yg nk beli kasot, aku. Tp last2, maksu pon beli. Hampeh tol! Aku ikot je mana yg maksu kata ok. Kasot kulit, brand Softfly. Penah dgr x? This brand is from London. 1st time aku dgr. Nk amik Hush Puppies, tp cm xbest selsection kasotnya. Kasot yg ktorg pilih, kasot yg sama pattern, lain kaler je. Aku amik itam, maksu amik coklat. Ade tumit, tp kalo pakai, rasa cm pakai kasot flat je. Best gile! Comfort sgt! Harga pon best. RM200 plus! Kopak aku! Tp xbyr lg nih sbb maksu swap VISA dia. Dia suh byr pas FIM. Elok la tu… time tu aku dh kopak. Hahahahaha.... akan ku korek duit utk membayar kasot yg mahal itu!


Kasot yg mahal itu...



Dh jln2, lapo la plaks...aku dgn bangganya ajk maksu msk mcd. Aku nk beli “Golden Medal Meal. Ala... yg dpt gelas cm dlm iklan tu... yg tu la aku nk. Dpt jugak aku gelas tu. Yg lg best, free, opis aku byr. Hahahahahah... gelas tu dok ats meja skang ni. Utk menjeleskan en shukri. Wakakakakak... best2..


Gelas idamanku.. nmpk x gmbr tu?gambar org main basketball! Jeles x shaz?????



Tiba di rumah, ade benda baru dlm peti ais. Penah tgk x benda ni? Kelapa muda ni, dlm dia jeli. 1st time aku jumpa & makan.. sgt jakun. Hahahahaha...

Sgt cantik kan presentationnya, siap ade sudu lg. mangkok tu dari umah aku la..

isi kandungannya..

Sdp gak. Tp cm muak la... sbb ade kelapa.. aku ni, ayor kelapa pon xminum sgt. Sbb takot demam. Hehehehhe... Mmg la fungsi air kelapa muda tu utk kuarkan panaskan.. Apa la aku ni! X suka cari demam kerana aku sgt senang demam..


No comments: