Monday, September 8, 2008

Fish Therapy

Pagi smlm aku p umah tok ndak. OTW back, mak uda msg

"oit, aku igt nk p k4 satg. jom"

kebetulan aku headed ke umah, so ajk mak uda p skang. jmp kt k4 wangsa maju. tujuan mak uda ke sana sbb nk beli baju raya. aku lak, nk cuci mata. hehehehe...

swift...

pergh, nk masuk parking pon seksa. byk gile kete. so aku decide parking kt atas. xkesah la open ke ape ke, asalkan aku leh msk k4. lalalalala... jejak je kaki dlm k4, wah!!!! byknya baju kurung. lawa2 lak tu. hmmmm.. dasat ni! pusing2, aku nmpk ade 1 baju ni, pergh cantek gile. tapi harge, alaaaaaa...mahal sgt. rm259. kensel.

pusing2 k4 dgn mak uda. tetiba aku bekenan dgn 1 baju ni. alamak alamak.. aku dh ade 3 baju ni. cmne ek? tapi cantekkk.. memaksa otak utk berfikir, akhirnya aku p atm nk cucuk duit. tewas! atm pon penuh. ade macam2 bank. maybank & cimb ade 2 bijik mesin, rhb, am dgn ape tah 1 lg tu, ade 1 mesin. sume kena queue up. hhmmm... hebat betol penangan raya nih. hahahhahaha...

pas cocok duit, lalu dpn nagoya. owh, ade fish terapy. antara kebaikan dia, menghilangkan toksin, melembutkan kulit kaki, lagi ape tah. aku dh xigt. ikan2 tu adalah ikan import. wah!!! bangga ni ikan import nak makan toksin aku. hahahahahah....tetibe aku jadi teruja utk mencuba. hehehehhe... lgpon harga dia cm ok. RM10 - 15 mints. okla tu. ajk mak uda wat sekali. hehehhe.. sbb aku sgt mengada2 nk wat, dia pon ikot je la..

namun demikian, masalah bermula. ktorg x berani nk masukkan kaki dlm air tu. hahahahaha... excited je lebih. beranikan diri utk masuk, ya allah!!! geli gile! dgn kepantasan kami menarik kaki keluar. siap menjerit mcm tengah terapi kt umah sendiri! hahahahaa... geli sampai aku dgn mak uda mengalirkan air mata. seryes mmg geli! sbb ktorg menjerit2 cm org ilang akal, kami telah menarik ramai org berhenti melihat aksi bodoh kami. hahahahaha...secara tidak langsong, kami telah membuat promosi percuma utk kakak tu.



pastu ktorg tahan gak kaki dlm tu. kerumun2 ikan dtg. tahan je. cm nk kejang badan aku ni! utk mengalihkan tumpuan, aku borak2 dgn mak uda. tp aku xleh tahan bila ade sekor yg sebok nk gigit tapak kaki aku. aku sepak dia. hahahahaha... nasib baik aku xpijak.

cm xbest je ktorg wat tp xajk mak dgn anis. so, aku pon call anis suh dtg. setelah merasuah dgn aku sanggop membayar kos anis masukkan kaki, dia pon setuju. hahahahaa... anis masukkan je kaki, sume ikan terus melupakan ktorg & p kt dia. hahahaha... tu maknanya, dia byk toksin. dlm kolam kecik tu, aku sekor ikan dh mati. kakak tu kata, sbb terlalu byk makan toksin. xtau la betol ke x. hehehehhe...

sangat geli, ok!!!!

abis je time ktorg, terus p beli baju kurung. aku pon beli selai lg. adeh. melampau la plak raya ni. byk lak baju aku beli. hmmmm.....pasni kena carik tudung lak. hmmm... dh rasa nk kopak ni. heheheheheh...

3 comments:

vtec said...

dasyat gak ko ni ye kasyah dlm menyopping hehe, mane gambo baju nape xtepek, kalau kat fish spa kalau ade org riuh mmg bikin promosi gitu kat kedai

shazlina said...

yang pakai jeans biru tu kompem kau kan....aku kenal ibu jari kaki mu itu muakakakakaka kesian korg membunun sekor ikan...tu la mandi x basuh kaki elok2...sampai x tahan ikan tuh...muakakakaka

Ipin cakap: betul betul betul

pemerepek said...

shaz: alaaa...cmne ko kenal ni? susah betul ade ibu jari kaki yg comel macam aku punya ni. pemes betol. hahhahahahahaa....
bukan ktorg yg bunuh la. ade kaki sape tah x basuh seploh taun. sian ikan2 tu!

vtec: nt aku tepek. byk sgt dah baju aku. tp sume baju kurong la.. maklom la... aku kan pompuan melayu terakhir. mana leh pakai skirt. wakakakakaa...
aku mmg wat drama ok! geli xhengat dunia. jerit2 cm ape je. hahahaha... rasa cm kejang 1 badan tahan geli.