Wednesday, September 17, 2008

peristiwa peristiwa

aku dpt surat ni td. pelik sbb dari syabas & ade nama aku. ape yg aku dh buat? rupanya....


aku telah melaporkan paip bocor belakang opis aku. wakakakakakaka... penat aku gelak. haji suh frame, xkuasa aku!


Kematian

smlm ade kematian. jiran aku meninggal. kematian pertama utk aku hadiri pd ramadhan taun ni.. allahyarhamah ni kesian... suami dia tinggalkan dia, dia meninggal sbb kencing manis. anak2 masih kecil. smlm suami & madu dia ada. menangis. apa gunanya? menyesal dh xde gunanya! yg pergi tetap pergi. sblm pergi, kita menangis, xpe. dh pergi menangis, buang masa. aku sbg pemerhati pon rasa meluat. tp xkan nk p sound lak kan. dh la umah org. buang tebiat ke hapa kalo tetiba aku sound diorg. hahahahaha...

sblm ni, aku xleh p tgk org meninggal. aku tgk je, mst rasa sgt sebak walaupon yg meninggal tu tah sapa tah. (maknanya, xde kaitan dgn aku. hanya sedara seislam) kdg2, aku siap menangis. sedara mara org yg meninggal tu mmg akan memandang aku dgn peliknya! hahahahaha... mana2 aku dgr org meninggal, ade kelapangan aku mesti pegi. sbb aku dh diajar dari kecik utk melawat org meninggal. sblm ni sebak sbb teringat arwah abah. smlm, aku xrasa sebak pon. dh rasa biasa je. maknanya aku dh merelakan arwah hilang dari hidop aku. mengambil masa yg lama sungguh! hampir 4 tahun, & akhirnya aku pasrah.

biasa la.. setengah org dpt menerima hakikat dgn mudah. stghnya, mcm aku ni, mmg lambat. xkesah la. asalkan aku xsusahkan idop org lain, kan?


Nuzul Quran

nuzul quran taun lps aku cuti. masa tu still keje kt pandan indah. opis aku yg sengal tu, alamat kl, tp bab cuti nk ikot selangor. hahahahahha... hampeh betol! tp aku suka. byk masa bersenang lenang kt umah. dulu sgt menghargai masa cuti, sbb opis hour dari 830 pg sampai 730 mlm. balik umah, bum. trus tdo. xsempat nk update kan diri dgn isu semasa.

skang ni, asal 530 aku dh cabot. xtunggu dah. kecuali kalo ade hal2 mustahak yg perlu diselesaikan secepat mungkin. bln posa lak, kol 430 aku dh cabot. jln masih belom jem. tambahan lak, jam opis aku cpt 5 minit dri jam opis org lain, mmg best r!

arini, nuzul quran, aku keje. maklom la.. keje kt kl kan. kene la keje. ampang jem ini pagi. apehal ni? ampang kan selangor. apsal jem lak?? pttnya, xjem r. ramai tdo lg! mmg la sel cuti. tp ramai rakyat selangor keje di kl. sbb tu r... balai polis lak dlm selangor, selangor cuti. jd pakcik trafik pon cuti. kesimpulan: jln jem sbb xde pakcik trafik nk bukak extra lane. masa ni la aku rasa, alangkah baiknya ade pakcik trafik.=(

aku xkesh pon, cuti ke x. sama je pd aku. cuti pon bgn awl. xcuti pon bgn awl. sama je. kesimpulan: xde rasa ape pon. hehehheheeh... dtg opis, setelkan keje. esk ade presentation. huhuhu... cm nk putus usus aku kalo aku yg kena present! we'll see sapa yg kenaaaaaaaa...

aku rasa, jalan tar penoh ini hari. sbb selangor cuti, mungkin org selangor amik kesempatan p shoping raya. aku pon xshoping tudung lg ni. xpe la.. nxt week je la..

korang dh shoping ker??????

2 comments:

shazlina said...

hahahah frame kasya jangan x frame hahahahah

vtec said...

aku pun xbeli tudung lg tp aku xsuke beli bawal kat jalan tar, mahal sgt n kain xbape best, selalu aku beli online tp nak tgu baju dpt dulu baru nak cr tudung