Monday, September 22, 2008

weekend


weekend, sabtu ahd aku sebok wat kueh. siap kueh aku, sebok bakar kueh mak lak. mak wat kueh makmor. smlm aku sebok + mengada2 nk wat choc chip. mak start wat kueh dia, tp kueh aku siap dlu. hoorraaaayyyy!!!! sbbnya, pak imam dtg anta kueh, tepaksa la dia entertain. lalalalala... meh la rasa choc chip aku yg asik hangus tu nt ye. hahahahaha..

hmmm.. smlm bukak posa kt luar. fatin ajk. dpt makan free.. best2...sbnrnya teman dia p dating dgn sugar dady dia. xkesah la.. asalkan dpt makan free... huhuhuhu...makan kt kl international hotel. ramai gak. aku rasa, ramai tu polis sbb kl international hotel ni milik polis. buffet set dia rm48++. makanan, okla.. xbyk choice.

balik, singgah anjung sat. bulan posa, x elok prasangka kt org kan.. tp kalo nmpk kete laki dgn pompuan kt opis, kasot kt luar pintu, tp masuk opis xde org, ape maknanya? bulan posa weh! agak2 r. aku xnk syak ape2, tp ni bukan kali pertama & aku ni manusia biasa yg byk sgt kekurangannya! mampos korg r! dosa korg tanggong sendiri, kan! sampai umah, gosok baju, pas abis org solat terawih, bwk pak imam kuar makan roti nan. gila aku nih! kenyang gila!



fatin & kak ina


makanan aku. gosh! see the rice. nasik ujan panas...


side dish..

No comments: