Friday, September 26, 2008

Selamat Hari Raya

Selamat hari raya aidilfitri... maaf zahir batin.

sepanjang aku berblog ni, seandainya ade tersilap kata, terkasar bahasa, tersentuh hati sesiapa, maafkan aku yg hina ni, k.

arini, aku xde kt opis, dok spital jaga makcik aku coz pakcik aku kene keje. dia lak xleh begerak, so kena ade org tunggu. sib baik dia ade pekerja berdedikasi ini. huhuhuhu... xkesah la kan.. org memerlukan pertolongan, wajib ditolong. harapnya, masa aku susah nt, ade la org yg tolong. jgn slh phm, aku xmintak dibalas bantuanku ye!

esk aku dh start cuti. sampai ahd depan. jadi, sempena hari raya ni, jempotla dtg umah aku. xde umah tebuka sbb umah aku mmg sentiasa mengalu2 kan kedatangan sesiapa shj. nk rasa air tgn aku, sblm dtg, call la dulu. leh aku masak ape2 yg patut. :-)

insyaallah satg nk rembat laptop makcik aku, so, maybe leh ym dgn korg sume. kalo yg belom add aku, leh la add aku kt ym ye. kasya_halim (tu pon kalo aku berjaya merembat laptop dia r.... heheheheh)

sepanjang percutianku, aku tidak akan berblog kerana aku ign menenangkan fikiran. hahahahaha... ye ke? rasanya xakan usik blog ni sbb umah aku xde intenet. tp kalo aku dh bosan tahap denesor, kemungkinan besar aku akan menggerakkan kete aku ke anjung & mula merepek di dlm blogku ini. segalanya berkemungkinan...

ok, pape pon, slmt menyambut eid mubarak. semoga aidilfitri ini menjadi kemenangan terindah stlh berjaya mengharungi dugaan di bulan ramadhan ini. insyaAllah. jgn lupa gak berpuasa 6 taun ni ye..

assalamualaikum...


No comments: