Friday, June 20, 2008

Chow Kit

Smlm aku buang tebiat (abg ateh kata) sbb nk ikot Kak CT p chow kit. aku memula dgr chow kit, mmg eksited. sbb, aku dh terbayang buahan yg banyak. yg aku lupa nk bayang, kelopakan air dlm chow kit! aku pon dgn konpidennye pakai high heels ku... dh separuh jalan baru tanya kak CT.

aku : kak, kita nk beli ape ni?
kak ct : aku nk beli kerang. nk wat rendang.
aku : haaa?????????

patotla kak CT pakai sandal. upenya nk msk pasar. apsal la aku ni sengal sgt????????????? kami pon msk ke chow kit. seperti yg lupa aku bayangkan, lecak siot. aku terpaksa berhati2 berjalan. angkat kain, menampakkan aurat. tepaksa beb! kalo x, kain aku bau ikan. busuk 1 opis (alasan)!!!!!!!!!
org msk pasar, pandang ikan, aku pandang lopak air kat bawah. bongok tol! cm rusa masuk kampong. memalukan!sampai ke bahagian yg jual buah, xde lopak. br aku pandang atas. wah!!! byknya buah. aku suka! semua murah. aku jd rambang mata. semua aku nk beli. sampai kak CT kata "dah, minggu dpn lak!" hampa........................ tp xpe la. aku beli epal ijau, belimbing, buah naga & dukong. amcm??? menarik seh.. aku suka..... mengabiskan duit aku. minyak mahal la kasya!!!!!!!!!!!!
menarikkan... of coz la yg aku beli kt chow kit tu bukan cmni. ni yg beli kt kedai mahal2 jer....


Pastu aku lalu kt tempat aym. ade jantong... aku suka jantong. blinking2 mata aku tgk jantong aym tu. cm sdp. so, aku pon decide nk beli. aku ni mmg xleh p psr. sbb tu tok aku xsuka bwk aku p psr. sume aku nk beli.

aku : bang, hati ni bape inggit?
abg jual aym : 4 inggit sekilo
aku : nk jantong je leh x?
abg jual aym : jantong je? boleh. nk bape?
aku : 2 inggit je...
abg jual aym : amik hati sekali r. kang org xnk beli lak tgk hati xde jantong.
aku : leh r.. tp sikit je. xnk byk.
abg jual aym : ok

bestnye. dpt jantong. kalo suh tok aku beli, mst dia xbeli. ade je alasan dia. xpe. aku beli. sbb aku yg nk makan. lalallalalalalalalalala.....
pastu arini, kena kutok dgn abg ateh & kak ct... adehhh.......kena selalu p psr ni. br la x mcm rusa.. br jd org. wakakakkaakkakakka...


No comments: