Wednesday, June 4, 2008

New route

Start dari Selasa, 3 Jun 2008, aku ada new route. aku xnaik highway AKLEH dah. aku lalu jln biasa. sebabnya, skang ni aku ada new task. anta anis p keje. die skang tgh ptkl kt travel agency kt bangunan Angkasaraya. Sehala la dgn jln ke opis aku. xkan nk suh die naik bas lak kan... alang2, aku anta la. bkn susah pon. drop tepi jalan je. balik je die balik sendiri, coz ade byk keje. Dengan menggunakan new route nih, secara x langsung aku got new experience, which is sangkot dlm jem. bkn la jem x bergerak, just pepagi nih byk keta jer... sume org berebut nk sampai opis cpt.. tp a happy experience. i love new experience!
Berdasarkan pengamatan aku la, kebanyakan jem ni, disebabkan polis trafik. sbbnya, kalo ikot je traffic light tu, aku rasa ok je. xde la terok sgt. smooth la jugak. bila ada polis nih, jd x stable. perjalanan x sekata. ni pendapat aku la... pendapat org lain, aku xtau,k!

No comments: