Tuesday, June 10, 2008

Hujan & Jem

Pagi Selasa yg permai ni, ujan rintik2 membasahi bumi... indah sungguh. rasa nk tarik selimut je! tp, mengenangkan aku ini pekerja contoh yg terbaik, aku bersiap, mkn breakfast & kuar. pg ni kuar lmbt sket. sbbnya, kesian kt anis asik masuk opis awl. so, lmbt la sket. unfortunately, aku salah percaturan da... pg ni upenya jem. start dari ampang. 1st traffic light, jem. aku pon mencari jln dlm. bkn aku sorg je. ramai lg. dok KL ni kena la tau byk jln. kalo x, sangkot!
tgh2 jln, aku nmpk stesen minyak. skang ni aku suka isi minyak. xtau la napa. pantang nmpk meter aku kurang, mst nk isi bg full tank. akan menjadi amalan yg bgs nih!menghabiskan duit ke dlm tangki kereta. hhhmmmmmm... aku pon msk la nk isi. pas isi, kuar msk jln ke KL. jem terok gile. xbergerak! aku xkesah la. msk kol bape pon xpe. aslkan b4 930. anis ni dh la ptkl. br je keje seminggu lebih. xkan la nk msk lmbt. dia dh xsenang duduk. rasa besalah gak. aku la penyebabnya! heheheeehe.... sampai angkasaraya tepat kol 9. muakakakakakaka.... xtunggu lama dia, terus kuar. cian. hehhehehehe... aku lak sampai opis kol 920. dari angkasaraya ke opis aku, kenderaan dh kurang. nsb baik tempat parking biasa aku yg free tu ada. kalo x, terpaksa la aku msk parking bayar rm3. rugi duit aku!
aku heran tol KL ni. asal ujan je, MESTI jem. bukan kebarangkalian, tp wajib! membe aku ckp, AKLEH pon jem. semua jln msk ke Kl jem. sbbnya, dgn keadaan awan yg berkebarangkalian ujan, semua kereta yg selama ini diparkirkan di rumah, akan dibawa keluar ke opis. itu la penyebabnya, yg selama ni pakai moto, tetiba pakai keta. sbb tu la jem. hhmmm.... peningkatan jumlah kereta di atas jalan.
ptg ni aku xlek umah. aku balik umah makcik aku kt kota damansara. maklomla... esk outstation ke penang. park keta kt umah makcik aku, sng sket. kamis leh terus balik umah. xyah tdo umah dia lg. tok aku x bapa suka la aku tdo umah org ni, even umah makcik aku sendiri. aku pon xselesa. xbebas. so, my blog will be updated on Friday, k. C ya!

No comments: