Wednesday, April 9, 2008

1st day of my blog...

Assalamualaikum....
excited sungguh aku nk menulis dlm blog ni.best.selama ni dok menulis kt blog frenster jer.buhsan.so, i create my own blog.easier...
today is wednesday. i start my day with big breakfast. i makan nasik gorang + kueh teow goreng + pizza hut chicken wing yg lupe nk bwk balik smalam.hahahahahaha....sedap siot. penoh perut aku.susah lak nk wat keje kang.kenyang perot, ngantok la plak.
semalam best tol idop aku.lunch kol 2.30 ptg.aku sbnrnye nk mkn nasik.maklom la...kt umah aku xde sape nk masak.my nanny p umrah.x berasap dapor.last2 paksu ajak makan kat pizza hut.belasah la.asalkan aku leh makan.tgh syok2 tunggu pesanan yg dibuat, pup, xde letrik la plak.hampas tol!bergelap 1 bgnn. termasuk la opis aku. nsb baik la piza dgn chicken wing sempat dibuat.kalo x,kebulur la aku.
pas mkn, naik opis, kekonon kak ya nk sbyg dulu.tetapi malangnya,gelap gile.siap suruh aku turun pinjam torchlight dgn bebudak pizza hut.tapi aku wat bodo je.akhirnye....aku pon mengeluarkan cahaya dari henset ku.hahahahahahaah....henset aku ade torchlight.so, beli la henset cam aku - sony ericsson k850i.hahaahahahhahaha....
dah kemas opis, (ape2 yg patot la), sume blah.balik.yaabedabedoooooo....balik awl. kol 4 da sampai umah.sampai terus sbyg zohor,kuar balik.aku p amik surat berdaftar.seperti yg ku agak, agreement keretaku....sampai juga akhirnya.setelah sebulan.lambat betol bank ni proses....aku siap da x sabar nk membayar 1st istalment.nsb baik start 24 April 2008.this month start bayar.ok la kan...
malam lak mak call dari mekah.bestnye la dgr suare die.maklom la...lame xdgr.kalo de kt umah aku asik gadoh je dgn die.tp aku leh manage la umah spjg die xde.kemas sbb xde sape nk kotorkan.aku dgn emi je kan...sng sket.emi pon pandai wat keje spjg mak xde.aku xkan nk wat keje die.lantak la.baju ko,bsh sendiri.baju aku,pandai la aku wat.heheheheh...
k la.nk wat keje.any updates,nnt aku menulis lg.chow bedah!!!!!!!!

No comments: