Monday, April 21, 2008

Kepulangan yang dinanti....

Finally, here comes Friday, the most waited day... mak balik. Yahhoooo….pepg nih, anis sampai besama segerompolan kengkawan die. 1 lelaki, 4 pompuan, huiyooo… penuh la umah ak dgn dak2 muda nih.. xpe la.. diorg pon nk ikot p klia sbb xpenah sampai. So ktorg pon plan r nk p klia dgn 2 keta. Sblm keta lama aku tu leh ke klia, kena la aku betulkan no plate die dulu. Da tercabot. So, kol 10 aku pon p la kdai. Sat je die wat. B4 kuar aku ckp dgn anis, nk p klia kol 1030. aku sampai umah kol 1025, bebudak ni xsiap lg. Br breakfast. Agk panas atiku ini.. hmm... last2 kuar umah kol 11. riso aku takot xsempat. Ape lg, pecut la sampai 140. 2-2 keta pecut tau. Jgn memain...sampai klia kol 1215...flight mak turun kol 1215, patotnye die kuar kol 1230. tp die kuar kol 1. hangat tol ati aku kena tunggu lama2 nih. Tp nsb baik la tok aku yg aku tunggu. Kalo org lain, mau asap aku nih!

The best part is, mak xde suare. Hahahahahahaha….. tu la… byk sgt mkn tembikai kt sana. Kan da xde sora. Kuikuikui… tp mak alhamdulillah.. sehat. Just suare ilang jer… xpe la… sora leh dtg blk. No big deals! Mak belikan aku jubah. Heheeeehhee… best2. pak imam lak bg aku sandal. Dasat tol! Tah mane la aku leh pakai nih! Mak beli byk buah2an peberet aku dr mekah. Bestnye… girang atiku… k la. Aku nk mkn kurma, buah aprikot, buah tin, air zamzam sampai kembong nih! Chow, timah…….



amik gmbr dgn anis slps buhsan menanti....


jubah baruku...


hadiah pemberian pak imam. kwang3x...

No comments: