Monday, April 14, 2008

Jumaat yg penuh dgn cabaran…..


Mmg mencabar. Paling menarik, meeting kol 4 tapi repot xsiap lg. salah sape?salah aku. Sbb aku xreti wat repot. Point ade tapi sume straight to the point. Langsong xmenarik. Terpaksa la makcik aku plak edit. Sungguh hampes! Rase berdosa gak. Tungkus lumus die wat repot tu. Mmg slah aku. Aku mmg sgt “suka” huruf!

Lps je maksu dgn Haji kuar p meeting, aku rase release gile. Xde la kelam kabot cm nk tercabot tangan aku. Dtg lak si Pdaus mengaco aku. Die ni ank bos aku. Ajk anta die p PWTC sbb die xbwk keta arini. Aku drive sparuh jalan je. Pastu suh die bwk. Mls aku nk bwk sbb die ade. Hehehehehehe…

Smpai ampang kol 6, aku p anjung sat tp xde sape. Yg ade pakcik dgn nizam jer. Yg lain sume da balik. Aku lepak sat, blah la. Sbb lapo gile. Tghri xmkn sbb maksu da beli breakfast nasik lemak. Sbb tu lapo. Aku pon dgn penuh cunnye p la ke psr mlm. Dpn anjung je…beli la kopok leko dgn mknn – nasik goreng & kueh teow. Niat aku yg mulia ni, 1 aku pny, 1 emi pny. Tapi sampai umah, disebabkan lapo, 2-2 aku pny. Hahahahahahaha. Senak perut aku mkn dgn hebatnya! Ni tgh kenyang r ni… di kala Shaz call aku, aku mmg tgh senak. Terlebih makan… ko jgn salah paham shaz. Aku bkn nk berlagak ape. Nk bgtau aku da kenyang jer…

Nak confess sket. pas mkn aku tdo. tetibe kol 1230 ade makhluk Allah call. bile die tau aku da tdo, leh lak kate, xpe la. xnk kaco. agk nk kena sepak nih! aku mmg kalo de org kaco tdo aku, trus jaga la jwbnye....so, die ajk kuar nk borak. aku sbb br bangun tdo kan... so, jd bengong skjp dan akhirnye, aku kuar dgn die. janji nk jmp kt kdai mamak kt area anjung. kol 12.40 aku kuar umah. smpai anjung terserempak la plak dgn khairil & abg mi.kantoi!wat bodo je la.
lepak dgn mamat ni kat kedai mamak. tetibe ujan la plak.so beralih tempat. ktorg p old town lak. tgh mlm aku mkn aiskrim. mmg bengong.tgh syok2 borak, tetibe, bang, ktorg nk tutup nih.hampeh!hahahahaha. ye la.. da kol 2 pg. kompem la diorg nk blk tdo. ktorg je yg xsdr diri. pindah lg tempat...
kali ni p kedai mamak balik.tp kedai lain la...aku oder ais yg penuh dgn buah2an...hahahahaa..mmg power la. memalam mkn tah hape2. then kol 3.30 balik umah. setanding emi nih!hahahahah.. aku sampai umah,emi pon sampai. mmg same perangai jdnye!
sampai umah terus bum..,. the end of my gila day...




No comments: